Bouwverslag Depron outrigger

hallo Jaimy,

Daarom zij ik dat ook want op de regelaar die meneer is gedachte had zet geen bec dus dat was niet zo handig.

Justus

eventueel ken ie wel een bec systeem mee nemen.

die geeft 5,8 volt naar de ontvanger en sluit je aan op de vaar-accu.

Hoi Jaimy,

voor mij zelf zou het ook wel hamdig zijn heb je mischien een linkje waar zo iets te koop is?

Justus

zou je even naar moeten zoeken..
ik weet dat die dingen bestaan maar waar ze tekoop zijn weet ik niet omdat ik ze nooit nodig heb

Ja, ik heb de "tub" in elkaar gezet, ik zal zo ff foto's maken en hier neer plempen :D
ik hoop eigenlijk deze week nog wat te kunnen doen maar ik ben bang dat daar niet veel meer van komt, heel misschien zondag nog.
ooh dat van die BEC had ik niet gezien....

Afijn dan maar een andere ESC.
Als ik deze motor neem dan trekt dat "310 watt / 11,1 V = 29,7 Amp. heb ik dan genoeg aan een 40 A ESC ?
Zo ja, dan word het deze

Groetjes, Jesse.

Ja maar das wel wéér €20 meer he :wink: en ik blijf toch een echte hollander hoor :P plus dat die regelaar een piek van 55A (10sec) heeft, denk je dat dat genoeg is om de pieken op te vangen bij het loskomen van de prop ?

zoals beloofd de foto's:
Helaas tijdens de bouw van de tub geen foto's genomen, ik zal dit bij de verdere bouw wel doen.

Overzichtje
IMG_1130.JPG

Neusje
IMG_1131.JPG

Rails voor de deksels
IMG_1132.JPG

Vooraanzicht, alles mooi recht.
IMG_1134.JPG

Groetjes, Jesse.

Hmm, ik krijg de sponsons niet mooi strak in elkaar gelijmd en de orientatie van de "spiegel" van de sponson staat verkeerd op de tekening.
Na verschillende volgorden en methodes geprobeerd te heben (wel eerst met plakband) kom ik er nog steeds niet uit.
Ik denk dan ook dat ik ze maar ga maken van een opbouw van depron en vervolgens in vorm schuur.

Nog iemand een comment op de hierboven gestelde vraag mbt de regelaar ?

Groetjes, Jesse.

ik zou naar 100% veilig gaan.
is 20 euro duurder
maar houd je lipo's in balace tijdens het varen.
stort 1 cel in 1 keer in gooit de regellaar alles stil tot het veilig is om naar de kant te varen (10 a 20 sec)

ik zit ook nog met een vraag
waar ken je depron halen

Bedankt Jaimy, ga ik doen dan, ben toch volgende week jarig dus dan komt er ook weer geld binnen :D

Voor Depron leveranciers bij jou in de buurt, kijk hier ff
Download de lijst even, dan openen in excel en bij het openen op "macro's inschakelen" klikken.

Groetjes, Jesse.

Ik ben ook al een tijdje bezig met zo'n model alleen dan de zijkanten van balsa en de onderkant van triplex 1,5 mm.
ik heb ook al zelf een test flex-as gemaakt omdat ik het te veel geld vind om er een te kopen..
Maar nu zijn wij op een probleem gestuiterd.
Wij hebben echter nog geen ervaring op het gebied van speedboten, en ik weet dus niet waar ik de motor zou moeten plaatsen.
Er komt een elektro motor in het gewicht en al dat soort andere dingen weet ik nog niet, het soort motor hebben we nog niet bepaald.
Ik ben zo een beetje aan het zoeken geweest en ik heb aardig wat plaatjes gevonden over outriggers. hierbij gaat het allemaal om benzine modellen met een lengt van 1m 20
mijne daarin tegen is 70 cm lang, ik zie dus bij de brnzine modellen dat de motor vlak achter de drijvers wordt geplaatst moet ik dit ook met die van mij doen?
mvg jeppe hondelink

Back