Psygho (Emil)
Forum veteraan
Even een tussendoortje.... Veel is al bekend , dus ik maak er niet te veel woorden aan vuil"
Leuk is dat er nu Afro ESC worden gebruikt van 30A,en dat er de mooie Tiger motoren opkomen
Ik vermoed dat dat weer heel mooi gaat lopen!
De nieuwe DJI landing legs komen er ook op, en de v-tx word aan de onderkant van de bodemplaat bevestigd. Al met al toch wel weer wat andere dingetjes dan normaal zullen we maar zeggen....
Ben benieuwd hoe een en ander weer vorm gaat krijgen....
Veel plezier bij het lezen van mijn verslag...
Mvrg: Emil
De Ingrediënten:
Afro esc voorbereiden, krimpkous stukje verwijderen:
De veel te lange draden inkorten, en strippen:
Vertinnen:
Power kabels inkorten:
Solderen van de regelaars:
De tiger 2216-11 900kv draden zijn ook weer veel te lang, dus inkorten die boel..
Soldeer de bullits op de ingekorte draden:
Krimpkous om de draden van de v-sen unit, zo is het goed beschermd, en staat ook nog eens goed..
Geef de V-sen een plek, en monteer ook meteen de VTX. Gebruik trillings dempend foamtape. Zeker de boel met een tyrap:
Geef de ontvanger een plek, en zeker de boel weer op de bekende manier. Zowel dubbelzijdig foamtape als een tyrap:
Soldeer de draden van de V-sen op het power distributie board:
Houd rekening met de tyraps van de vtx!:
Geef de Naza zijn plekje of het dubbelzijdige klevende dikke foamtape:
Sluit de ontvanger draden aan op de naza in de juiste volgorde
:
Monteer de satelliet van de spectrum ontvanger. Hier weer de bekende manier, dubbelzijdig foamtape en een tyrap:
Soldeer de voedings draden van de V-TX: (ik gebruik bij non-siliconen draad altijd een extra krimpkousje ter bescherming.)
Voorzie de regelaars van een stukje enkelzijdig "rubberachtig isolatie tape":
Leuk is dat er nu Afro ESC worden gebruikt van 30A,en dat er de mooie Tiger motoren opkomen
Ik vermoed dat dat weer heel mooi gaat lopen!
De nieuwe DJI landing legs komen er ook op, en de v-tx word aan de onderkant van de bodemplaat bevestigd. Al met al toch wel weer wat andere dingetjes dan normaal zullen we maar zeggen....

Ben benieuwd hoe een en ander weer vorm gaat krijgen....
Veel plezier bij het lezen van mijn verslag...
Mvrg: Emil
De Ingrediënten:

Afro esc voorbereiden, krimpkous stukje verwijderen:

De veel te lange draden inkorten, en strippen:

Vertinnen:

Power kabels inkorten:

Solderen van de regelaars:

De tiger 2216-11 900kv draden zijn ook weer veel te lang, dus inkorten die boel..

Soldeer de bullits op de ingekorte draden:

Krimpkous om de draden van de v-sen unit, zo is het goed beschermd, en staat ook nog eens goed..

Geef de V-sen een plek, en monteer ook meteen de VTX. Gebruik trillings dempend foamtape. Zeker de boel met een tyrap:

Geef de ontvanger een plek, en zeker de boel weer op de bekende manier. Zowel dubbelzijdig foamtape als een tyrap:

Soldeer de draden van de V-sen op het power distributie board:

Houd rekening met de tyraps van de vtx!:

Geef de Naza zijn plekje of het dubbelzijdige klevende dikke foamtape:

Sluit de ontvanger draden aan op de naza in de juiste volgorde

Monteer de satelliet van de spectrum ontvanger. Hier weer de bekende manier, dubbelzijdig foamtape en een tyrap:

Soldeer de voedings draden van de V-TX: (ik gebruik bij non-siliconen draad altijd een extra krimpkousje ter bescherming.)

Voorzie de regelaars van een stukje enkelzijdig "rubberachtig isolatie tape":