Sodeer de regelaars op de betreffende pads:
Geef de naza v2, de pmu en de pmu van de zemnuse hun plekje. Pas wel op dat ALLE aansluitingen (ook van de zenmuse) nog bereikbaar moeten blijven!
Dit is ook het geval straks met het netjes wegwerken van alle draden. let erop dat ALLES nog steeds toegankelijk moet blijven in geval van updates, of het wijzigen van instellingen!!!:
Beide draden mogen rechtstreeks op de power aansluitingen. Ik kies ervoor ze te monteren op een van de regelaar aansluitingen.
Voorzie de regelaars van wat enkelzijdig klevend foam tape:
Monteer de armen...
(ik gebruik een stuk ductape op de bodemplaat tijdens de bouw, om beschadiging van de bodemplaat tegen te gaan.)
En zet de regelaars vast met tyrips. NIET TE STRAK!!
Werk het netjes weg. Hier ook niet te strak!
Hier het overzicht van de gemonteerde regelaar, je ziet dat alles nog los loopt en de bussen van de regelaars nergens tegen aan komen.
Een m3 isoleer busje. Deze hebben we nodig omdat we straks 1 gat, dwars door de power distributie plaat gaan boren. We willen geen kortsluiting, dus we moeten het isoleren. De andere 2 gaten voor het bevestigen van de zenmuse komen niet door de koperbanen van de power distributie.Deze lopen net NAAST de koperbanen. Let goed op WAAR je de gaten boort !!!!
Standaard past het busje niet door het gat van de muse, we moeten het dus een 0,5mmm ruimer maken.
Na ruimen past het perfect!
Lijn alles uit en boor de gaten....(let goed op waar je boort!)
Als je alles goed hebt geplaats, en berkend, komt alles precies uit en heb je geen last van de geboorde gaten. En is je zwaartepunt straks PERFECT!
Monteer de bovenste plaat van de schock absorber van de zenmuse h3-2d:
Begin al met de draden netjes weg te werken met spiralwrape en tyrips:
Monteer de led van de naza v2 mbv dubbelzijdig klevende tape op de onderkant van de onderste frameplaat, en zeker hem met 2 tyrips...
Maak een trek-ontlasting, en bescherm,met wat krimpkous, de accu draad..
schuur ook ALLES glad waar ook maar contact KAN zijn van draden op de frame platen. Bescherm des betreffende draden met wat krimpkous en je bent dubbel gezekerd. altijd goed
Werk de draden van de zenmuse netjes weg...
Schuur hier ook weer alles, en voorzie de brede kabel van de muse ook weer met krimpkous.
Zorg ervoor dat de draden niet te kort zijn, anders kunnen de trillingen niet weg. Op die manier cre-eer je op den duur draadbreuken!
De nieuwe edite van de h3-2d lijkt wat strakker in de rubbers te zitten. De oude vloog er bij een (ook maar iets) te harde landing al af! En dan lag je dure muse op de grond. Toen gebruikten we deze manier ook al, en nu weer... Op deze manier kan hij dit niet meer doen,en blijft de lens van je gopro ook beschermd!
Verwarm de tyrip even, en hij blijft na het buigen staan! Wel zo prettig
Monteer de gopro 3 in de muse. Ik heb gekozen om 6 pootjes te monteren waarbij ik de voorste 2 schuin zet.(voor wat meer zicht, en toegankelijkheid) Dit geeft meer stevigheid dan dat je er maar 4 gebruikt.. Zeker met een f550 en een 5000mah accu, vindt ik 4 pootjes wel magertjes...
Van de voorste armen haal je een stukje af, dit scheelt weer een stukje dat er in beeld kan komen bij het filmen of foto's nemen. Haal niet de hele pootje weg!, want dit geeft een stuk stevigheid. Enkel het onderste stukje kan je straffenloos weg halen! Werk alles netjes af, en schuur het weer mooi in model..
Monteer de props en stel het geheel in....
Het geheel laat zich er dan zo uitzien:
(vergeet niet een sleuf te frezen in de bovenste frameplaat om de accu vast te zetten. deze komt nu, zoals te zien naar achteren, en daarmee is het zwaartepunt weer exact in het midden
)