Bouwverslag duwboot VEERHAVEN 8

veerhaven

hallo modelbouwers,
ik ben Charrel een jongen van 13 en heb een groot hard voor werk-binnenvaart schepen.
kan iemand mij a.u.b. helpen om aan bouwtekeningen te komen om de Veerhaven te maken?? i hope so:)

tekeningen gevonden

beste Paul,
bedankt voor uw advies ik heb het gevonden en ga plannen maken over materiaal. wat raden jullie mij aan? Welk hout soort kan ik het best gebruiken??
alvast bedank :cool:

gr Charrel

mijn advies komt misschien wat lomp over
begin eerst eens met een iets eenvoudiger project
bv. een bouwdoos voor beginners of kijk eens naar een springer-tug

ik heb het idee dat een veerhaven van tekening te moeilijk zal zijn

materiaal is afhankelijk van het gereedschap wat je tot je beschikking heb

ik heb al een keer een duwbak gemaakt en ik heb al een keer een een bouwpakket gemaakt van de bonhomme richard. ik ben ook met een echte oude sleepboot bezig van 5 meter (geen RC) daarmee doe ik een beetje ervaring met sommige dingen op...
nu wil ik dus een mooi werk schip bouwen. RC Sleepboten heb ik ook waaronder De Bugsier III ook de Rembertiturm en nu wil ik dus iets anders en vind ik de Veerhaven een super mooi schip om na te bouwen ;)

mijn advies deed ik aan de hand van je leeftijd (13)
er is al vaker een vraag gesteld voor tekeningen terwijl ze het verschil tussen een hamer en een spijker niet weten

vele in die leeftijd categorie willen al gaan rennen terwijl ze het lopen noch moeten leren

Ik weet het verschil tussen de hamer en spijker gerust wel ik heb ook al een keer een ponton gemaakt voor de Bugsier3 ik weet ook wel dat het niet EFFE gedaan is ik weet dat ik er goed de tijd voor moet nemen en ben ook bereid om dat te doen.

Mvg,
Charrel

Back