[Bouwverslag] E-Vibe Fifty 10S

Ik geef het op, de Vibe fifty leent zich niet om zicht te laten ombouwen.
Of ik kom met een pack tegen de motor, of ik raak met een pack de canopy.

Enige oplossing zal nog optie 1 kunnen zijn met de packs naast elkaar,
maar dit wil ik uit principe kwestie niet.

Erg jammer, dan maar wachten op de logo 700 en de 5S packs proberen te ruilen met FlightPower voor 6S.

Ik kan mij deze post nog herinneren ;-)

Maar wel gaaf om te zien dat de aanhouder wint! en ik weet uit eigen ervaring dat zelf zaken ontwerpen en bouwen gewoon weg tijd, en vooral bloed zweet en tranen kost maar ohhh wat is zal het je een lekker gevoel geven als het uiteindelijk allemaal gelukt is.

Verder ontkom je er vaak niet aan om hulp van andere in te schakelen, je kunt zelf niet alles of je hebt er het gereedschap niet voor.

Maar complimenten voor wat er nu staat het ziet er gelikt uit!

Bedankt heren voor de geweldig mooie antwoorden! Maakt het allemaal nog mooier :D

Roy, de aanpassingen heb ik direct doorgevoerd! Dat vergeet je idd als je er eenmaal mee vliegt. Gelijk nog wat praktische zaken toegevoegd.

Remie, Doen! ;)

Jurrien, die gaat er zeker wel komen!

John, auch! Ouwe koeien! haha! Het is op zich nu al een overwinning! Het past allemaal zo mooi en gaat volledig volgens plan! Goede voorbereiding is het halve werk. De andere helft komt van iedereen die heeft bijgedragen aan dit mooie project. Zonder de hulp op al deze verschillende gebieden was het mij zeker niet gelukt! Zo mogen we allemaal wel een beetje trots zijn!

Deze middag heb ik doorgebracht in de Sesamstraat bij mr Aart thuis. Goofy, Shakin' Stevens, Zteven, what ever. Oftewel Steven. Even de nieuwe motorplaat bewonderd en gelijk meegenomen. M'n eigen soldeerpook had te weinig vermogen om de 6.5mm connectoren aan de dikke snoeren te solderen. Gelukkig kan Steven alles solderen. Van plastic tot hout en zelfs glas, niks te gek voor Steven en zijn ervaren soldeer bazooka! Oftewel, Tjerk weer dik tevreden naar huis want zijn projectje is bijna klaar voor de maiden van aankomend weekend! Zteven, thankz again! :D

de Groenten,
van Tjerk ;)

PS: de heli was al mooi! Maar nu na een modderbad straalt ze nog meer!

Jo Tjerk,

Erg mooi werk, ziet er goed uit!
Vele punten zien er erg bekent uit ;-)

Ben benieuwd naar de maiden, maar dat zien/horen we wel!

Greetz,

Michiel.

by the way Tjerk, gezien je meld dat je komend weekend de maiden wilt doen: heb je Nico al gevraagd om je Vibe 600TJM maiden te filmen met de welbekende crashcam?

Oh noh.

Bas komt met camera had ik begrepen! Maar Nico weet er van! Maiden hoeft niet op de film naar mijn idee. Stomme gehover is wel zo geestdodend! Wordt er al geestelijk moe van als ik er aan denk. Ach het weer zou toch wel weer onder de 5+ graden grens liggen, mij niet gezien! Bah!

Van BRRRR komt KRRR!

hey tjerk ziet er nice uit wist dat je er mee bezig was maar de vibe ziet er echt wel nice uit

zie hem wel een keer verschijnen op het veld

Groeten

Zeg Tjerk dat is toch geen "invliegen" een beetje hoveren?

Invliegen doe je zoals Walter beschrijft, alleen zou ik die twee onderdelen die die beschrijft samenvoegen tot 1 minuut en een paar climp-outs maken om te kijken of je aandrijving het koppel van de Kontronik aan kan. Daarna gas er op! daar heb je hem voor gebouwd toch!?

Greetz,

Michiel.

Afgelopen weekend de custom Vibe in real life kunnen bekijken! Ziet er allemaal super
uit. Kwaliteit van het carbon is erg hoog, randjes zijn allemaal smooth en dat zonder te
schuren.

Ook de trex 250 van Laurens vond de E-Vibe er goed uit zien blijkbaar:
twente007.jpg

By basdegroot, shot with Canon PowerShot A430 at 2010-02-04

That picture makes it look small!!! :evil:

Filmpje komt wanneer ze er helemaal klaar voor is! (vanzelfsprekend) Pakje van Fast-Lad is nog niet binnen :S Linkage moeten we nog maken. De druk is er af dus dan doe ik het ook rustiger aan. Het weer is toch ruk dus haasten heeft geen zin!

Stay tuned!
Tjerk ;)

Back