Zo

..
De Treneka heeft gevlogen.
In het begin wat neuslastig, daarna wat staart lastig. Nog even spelen met het zwaartepunt dus. Verder vloog hij direct weg zonder teveel te moeten corrigeren. Het maakt allemaal een hoop herrie, maar komt nauwlijks vooruit.
Het goede nieuws is dat het werkelijk waar ontzettend rustig vliegt. Er is zowat op 1/4de gas te vliegen, je kunt hem volgens mij zo uit de lucht pakken tijdens de landing, en vliegt erg stabiel. Tevens kun je hem heel erg fijn met het richtingsroer sturen, en luisterd hij goed op wat je doet.
'T was een mooi gezicht om die kist of half gas voorbij te zien komen. 'T vliegt gewoon zo mooi rustig, ook met het zwaarteount te ver naar achter

.
Het voelt allemaal zwaar aan, en ziet er lomp uit, maar zodra hij in de lucht zit is het een veertje. Vliegt licht, luisterd goed, geen onverwachte trekjes.
Tzou bijna saai zijn

.. Je kunt hem volgens mij helemaal volproppen met rommel, dán nog vliegt het licht

.
Maar dat zien we morgen.
Wel tijdens de laatste vlucht veel geluk gehad. Tijdens het spelen met het hoogteroer wilde mijn hoogteroerservo ineens niet meer werken ( Towerpro

) Godzijdank was dit in neutrale stand en kon ik hem netjes voor mijn voeten landen. Zo zie je maar weer. Ding vliegt vanzelf.
Goed hier even 3 foto's ( nu nog zonder fpv gear, die komt in het cocpit kapje). Tevens een filmpje.