Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Keurig werk!Hier nog een update.
De romp is nu strak afgeplamuurd en opgeschuurd.
Ik moet echter wel nog wat aan de bovenkant van de romp (dekrand) hier en daar wat bij plamuren.
Als ik aan de bovenkant van de romp een stroke-lat tegen de dekrand druk zie ik dat ze op sommige plekken niet goed aansluit. Daar heb ik wat te hevig geschuurd. Ook de dekflens vloeit niet perfect en moet hier en daar wat gecorrigeerd worden.
Ondertussen ben ik ook begonnen aan het roer. Dat begint ook vorm te krijgen
Van het roerblad heb ik eerst een kartonnen template gesneden. Hiervan heb ik 4 balsa-wangen gesneden van 2 mm
2 voor de buitenkant en 2 er tussenin die samen met de roeras van 4 mm met epoxy verlijmd zijn.
Ik heb dus eerst een balsa-wang van 2 mm genomen en daar een latje van 2 mm dik en 4 mm hoog opgelijmd.
Dan heb ik daar de rvs as van 4 mm tegen gelegd. Daarna 2 wangen op elkaar gelijmd tot een wang van 4 mm.
Van deze 4 mm wang heb ik 6 mm afgesneden (2 mm voor het latje en 4 mm voor de as).
Daarna epoxy erop en erin en klemmen er op. Nadat de epoxy droog was chapen en schurenBekijk bijlage 618673Bekijk bijlage 618674Bekijk bijlage 618675Bekijk bijlage 618676
Bekijk bijlage 618684Bekijk bijlage 618685Bekijk bijlage 618686Bekijk bijlage 618687Bekijk bijlage 618688
Dank uKeurig werk!