Bouwverslag Envoy

Het moet inderdaar mooi worden, aan de foto's te zien gaat dat goed komen!!!
Mensen vinden dat inderdaad heel intresant en vragen ook veel over schepen die in aanbow zijn.

railing

Hier zit men een boven aanzicht van de trap welke nu in zijn geheel klaar is net zoals de omheining bij de schoorsteen.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Marco

Ik heb de rookgenerator werkend op vaarsnelheid wil je de link wel geven als je het filmpje wilt zien. Dat ding werkt op water dus geen rare geuren.

Ben er zelf ook tevreden mee ben er al achter dat je niet teveel water erin moet doen. 200 ml is genoeg dan rookt het al gelijk voldoende en ongeveer voor zo een 25 tot 30 minuten.

gr Martin

Ondertussen is de imara bijna af.
Op wat klein dingen na

zal eerdaags wat foto's plaatsen.

tussentijds bij deans marine de city of ely besteld en ga daarmee aan de slag als de imara volledig af is

Hey Marco

Toevallig heb ik gisteren foto's genomen.
Maar wacht nog op de stickers voor de boot.
Maar zet er wel even een paar op vandaag.

Ga jij ook in april?

Gr Martin

Ga jij ook in april?

Gr Martin

Hee Martin,

ten eerste: het ziet er goed uit hoop haar weer zeer snel te zien maar dan op het water!!, ik ben nu bezig met de details verfen op mijn boot.

Ten tweede: ik weet nog niet of ik in april naar die vaardag toe ga.
Wacht nog even af of mijn zwager een oefening van de landmacht heeft zo niet dan komen wij.

Gr Marco.

Hey Marco

Heb de tuigage vandaag afgemaakt en heb de Hectoperm in laten lopen voor de city of ely.

Verder druk bezig geweest de maten voor de Baher te noteren welke schaal 1:25 wordt. Had de maten laten veranderen van 1:50 naar 1:25. Tevens verscheidene prints laten maken van de spanten.

Ik ga wel naar die vaardag hoor nog wel of jullie ook heen gaan.

Gr Martin

Hallo Marco

Ben druk bezig met de spanten van de baher inplaats schaal 1:50 wordt het 1:25.
Wat een geweldige mooie boot is.
En verder ben ik begonnen met de City of Ely van Deans Marine.
Had daarvoor nog even contact gehad met Roel van essen voor wat info.

Alleen de kit van Deans Marine valt me wat tegen, slechte afwerking en vindt persoonlijk een wat slappe romp gezien de lengte. Moet zeggen dat Caldercraft dan toch wat beter is.

Maar goed dat kan verstevigd worden en dat wil niet zeggen dat alles van deans marine zo uitvalt.

Heb wel alvast wat foto's gemaakt van beide projecten maar helaas moet ik even rustig aan doen. Pijn kan soms ontzettend vervelend zijn en houdt een mens weer tegen om ergens mee verder te gaan.

Gr Martin

Back