Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig, heb met intresse je bouwverslag gevolgd, staat bij mij ook op de verlanglijst, maar eerst leren vliegen![]()
Euh ... leren vliegen gaat zeker makkelijker met zo'n kist als met dat eigen ontwerp van jou. Zonder je te willen afkraken of zo, maar deze kist is zo goed ontworpen, die vliegt zich zelf, daar is eigenlijk geen piloot voor nodig ...
...Zonder je te willen afkraken of zo, maar deze kist is zo goed ontworpen, die vliegt zich zelf, daar is eigenlijk geen piloot voor nodig ...
Bijna goed.Dirk corrigeert me wel als ik me vergis...
Ik neem aan dat hij bedoelt dat de zwever juist erg geschikt is om mee te leren vliegen. Als je het moet leren met een lastig vliegende zwever is het veel moeilijker en loop je het risico om verkeerde dingen aan te leren.
Dat gaat het doel en de omvang van een bouwdraadje ver te boven.... maar wat mij vooral intreseerd is waarom de enen zwever zichzelf vliegt en je met de andere moet worstelen om in de lucht te blijven.
We kunnen misschien deze gedachten wisseling in mijn eigen topic verder zetten, om dit mooije bouwverslag niet te beschadigen![]()
Dat heb ik wel begrepen, maar wat mij vooral intreseerd is waarom de enen zwever zichzelf vliegt en je met de andere moet worstelen om in de lucht te blijven.
We kunnen misschien deze gedachten wisseling in mijn eigen topic verder zetten, om dit mooije bouwverslag niet te beschadigen![]()
Bijna goed.
Verkeerde dingen aanleren kan met iedere kist, ook deze.![]()
Filmpje?
.... als je nou een stukje binnenband om je prop doet dan klapt hij mooi in na het uitschakelen van je motor![]()
Gaaf filmpje! Welke camera heb je gebruikt?
Mooi, hoor. En de lokale fietsen man heeft binnen banden genoeg [emoji3] Daar heb ik ze ook voor nop vandaan.