Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja was echt wel een smakker, ik dacht dat er echt wel meer aan zou zijn maar gelukkig bleek dat niet zo te zijn en is hij nog goed te maken Hans heeft hem volgens mij al bijna weer klaar
Inderdaad een gemene buiteling ! Wimpy heeft een jaar geleden bij ons ook zo'n buiteling gemaakt met zijn rafale.
Met de landing was verder niks mis mee toch ? Was de turbine uitgevallen of waarom zou'n timer handig zijn ?
Nou, de landing mag wel een stuk langzamer
Maar hij was wel vlak genoeg, dus ik dacht dat 't wel ging.
Ik was voor de vlucht vergeten mn timer aan te zetten, en Jopie en ik hebben ons nogal verkeken op de gevlogen tijd, dus landde veel te vroeg (en dus te zwaar)
Allemaal niet zo handige factoren
Maar gelukkig bleek de F-16 een stuk steviger dan verwacht, 't is nu een nieuw voorvorkje frezen (nu een hele U, zodat verbuigen zo niet meer kan) en dan kunnen we weer de lucht in.
Koen, nog bedankt voor de instellingen, de 1 klik down-trim was 't enige wat nodig was
landing kon wat zachter maar was nog zeker binnen de proporties.. (had makkelijk moeten gaan)
als ik op de film kijk en dan inzoom zie ik duidelijk dat het voorwiel blokkeerd!! dus aan jou lag het niet.. !
ik zal als ik bij rob ben het filmpje in HD wel even op een stick zetten dan kan je het zelf ook zien.