Hallo daar
,
Leuk dat je even een kijkje neemt bij mijn "poging" om van tekening de Hr. Ms. De Ruyter te maken.
Na het zinken van mijn Smit Rotterdam:nooo::cry: en na het (met zeer veel interesse) lezen van meerdere bouwverslagen op dit forum
(vooral het bouwverslag van de F801 Hr. Ms. Tromp
).Ook natuurlijk veel research met :google:
Besloten om een poging te gaan doen:shock:
Ik heb zelf nog nooit een schip gebouwd dus ik heb ook geen idee of ik nu meteen " te veel hooi op mijn vork" neem maar ik zie wel "waar het schip strandt":-D
Vorige week de bouwtekeningen binnen gekregen. Dus meteen de volgende dag op kantoor het kopieerapparaat mishandeld:evil:
Na wat meet, knip en plak werk:
Na de grote hel van het hand figuurzagen:n00b:
De eerste proef opstelling op de werf om te zien waar er nog geschuurd moet worden.
Tot zover mijn vorderingen:celebrate:
Groeten, Chineesefood
Bron vermeldingen (tot nu toe:spam
:
Bouwverslag Hr. Ms. Tromp
website Hr. Ms. De Ruyter
scheepsmodelbouw.be

Leuk dat je even een kijkje neemt bij mijn "poging" om van tekening de Hr. Ms. De Ruyter te maken.
Na het zinken van mijn Smit Rotterdam:nooo::cry: en na het (met zeer veel interesse) lezen van meerdere bouwverslagen op dit forum

Ik heb zelf nog nooit een schip gebouwd dus ik heb ook geen idee of ik nu meteen " te veel hooi op mijn vork" neem maar ik zie wel "waar het schip strandt":-D
Vorige week de bouwtekeningen binnen gekregen. Dus meteen de volgende dag op kantoor het kopieerapparaat mishandeld:evil:
Na wat meet, knip en plak werk:

Na de grote hel van het hand figuurzagen:n00b:

De eerste proef opstelling op de werf om te zien waar er nog geschuurd moet worden.

Tot zover mijn vorderingen:celebrate:
Groeten, Chineesefood
Bron vermeldingen (tot nu toe:spam

Bouwverslag Hr. Ms. Tromp
website Hr. Ms. De Ruyter
scheepsmodelbouw.be
Laatst bewerkt: