bouwverslag fairmount van bb

hallo

Ik ben zelf ook aan de fairmount bezig en nu heb ik eens een vraagje.
het achterste dek heeft dit geen last van water dat in de romp loopt tijdens het varen?
of heb jij dit op een bepaalde manier waterdicht gemaakt?

groetjes carl

Er kan idd aardig wat water naar binnen komen. Zorg tevens dat het achterdek goed in de g4 staat zodat als er water op komt, het geen kwaad kan. En ik heb onder het achterdek een persplex plaat gemaakt wat het water tegenhoud naar binnen te gaan.

Mvg Edwin.

ik heb er nu ook een plaat onder gelijmd en om te zorgen dat je er toch nog bij kunt komen heb ik er een luikje ingemaakt dat je weg kan schroeven met m3 boutjes
vandaag weer even gevaren op vlak water vaart t leuk maar met harde windt en flinke golven zijn de roertjes toch echt te klein om fijn te kunnen sturen dus ik denk dat er nieuwe roertjes worden gemaakt

hier de foto's van hendrik zijn fairmount:

full

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft zeker mooi vaar beeld..:D en ziet er al heel netjes uit,,,:thumbsup:

Zou alleen je roer servo ander plaatsen, lijkt mij nu dat je roeren niet helemaal tot hun recht komen....

Ik heb het zo gedaan bij mijn smit denemarken, mijn becker roeren gaan tot hun max,
Foto-WHNNOZH7-D.jpg

Zal vanavond anders even een filmpje uploaden voor je zodat je kan zien hoever mijn roeren komen,,,

Mvg Vincent

Ziet er netjes uit. Heb je de kimkielen er ook op zitten???

Mvg Edwin.

hierbij nog weer een update hij is groen nog niet helemaal strak maar daar wordt nog aan gewerkt

full
full
full

Ga je de belijning van de vlakken ook nog aanbrengen? Is idd nog wat schuurwerk nodig, maar ga zo door, respect....

Mvg Edwin.

heb er geen uitslag van en zat steeds te denken hoe ik die bluawe vlakken er nou op ga krijgen maar er komet in elkgeval wel een stootstrip omheen

weer eens een update
nu het weer slechter wordt ben ik maar weer eens verder gegaan ben aan de gang geweest met de reling
full

even een vraagje
full

op de foto zie je boven het grote raam in het midden van de stuurhut een oranje spaal met 2 lampen erop lijkt mij heklicht maar 2?
en ik wil alles met ledverlichting doen en welke kleur kan ik het beste nemen helder wit of warm wit of deze lampen moeten een andere kleur hebben

Hey Henk,

Ziet er weer netjes uit,. Was wel een tijdje stil hier...;)

Maar kwa verlichting, Kijk eens is in dit draadje..scheeps-verlichting-draadje

Over het algemeen hebben ze allemaal warm wit licht (geelwit)
Kijk maar naar de foto die ik gemaakt op de bluster,
full

Back