bouwverslag Flyvefisken danish patrol boat

Het heeft weer even geduurt maar door drukte op het werk weinig tijd gehad. Af toe bezig geweest om wat details aan te brengen. Zie nu wel op de foto dat ik nog een paar gaatjes moet dichten !

full

Met spuiten gebruik ik vaak afplaktape maar heb via de modelbouw een nieuw middel gevonden: Kneedgum. Bij de action haal een aantal stukken voor drie keer niks. Voordeel: je kan het overval aanbrengen en ik elke vorm kneden. Na het spuiten weghalen en je kan de verf er gewoon door heen kneden en het blijft kneedbaar.
Heb het voor een aantal items op het voordek gebruikt en je krijgt een scherp resultaat.
Heb maar een aantal dingen los samengevoegd om te kijken hoe het geheel zou worden.

full

full

Kreeg vandaag ook nog een mail van de Deense marine. Er zijn weer een paar foto's onderweg. Toen het schip in dienst was had men geen digitale fotografie maar men heeft toch nog wat gevonden. Ben benieuwd !
Tot de volgende Update.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals eerder gezegd was ik niet echt tevreden met de onderzijde van het geschut. Alles los gehaald en van evergreen
nieuwe zijstukken gemaakt en de binnenzijde gedicht. De onderzijde van geschutstoren geheel weer vlak geschuurd en morgen, nadat alles goed droog is, alles weer in elkaar zetten.
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Koos,

Ik heb er wel aan zitten denken. Ik bouw ook 1/16 rc tanks en bij tamiya heb je een flash in de loop en een soundmodule maar deze zijn aardig aan de prijs. Ik ga er maar voor om het torenluik open te maken en een figuurtje die er uit hangt en munitie aanpakt van een ander matroos. Ik heb hiervan nml een foto op internet gevonden. Dus dit is het volgende.

Back