Bouwverslag Four Star 120 van SIG

Fourstar

Fourstar.jpg

Vind die van mij ook wel aardig geworden (alleen bij de neus niet glad geworden)

Mzzl Ba®t

Laatst bewerkt:
Nice site Johan.
Hier een voorbeeld van het logo zonder schaduw.
FourStar%20Logo%20no%20shade.jpg

En als .ESP of .AI kan ik zo maken. De bestanden stuur ik in een e-mail als ik je e-mail adres heb.

Groetjes Rob

Je hebt Pb en mail Rob

De Site moet eerst nog wat worden. :( misschien heb je een idee
Heb hem alleen moeten aktiveren voor de web adres.

Heb nu ook 50 M² Plotterfolie bestelt om weer modellen te gaan beschriften in de winter.
Er komen al mails uit de oude heimat voor letters.:D

Winter is ja bouwtijd.
En een model zonder beschrifting/outfit is niet klaar.:nooo:

Mvg Johan

:offtopic:
De intro van de site is mooi Johan. Je kunt de site kompleet met flash maken, maar dit vergt wel een of andere kennis van flash bij het updaten van de site. Je kunt ook overgaan in PHP met frames wat iets vriendelijker is in het maken en onderhoud.
Vooral het PHP systeem kan met een database werken. Dit zorgt er voor dat mensen orders kunnen plaatsen op je site. Het is zelfs mogelijk dat je een e-mail ontvangt per order(zowel voor jouw als de aanvrager). Dit is alleen als je webhosting dit toe staat. Blijkbaar in Duitsland Netbeat GmbH. En zo staat er nog VEEEEEL MEER. Inclusief je adres.
In jouw geval Johan als je het pakket drie hebt dan kun je een database aanmaken.

Nu heb je al gekozen om een deel flash te doen. Dit kun je uitbreiden en mooier maken. Hier zal ik zeker voor kiezen. Als een database mogelijk is dan zal ik overstappen op PHP met MSQL (database).
Keus genoeg. Het is meer aan jezelf wat je wil en niet wil.
:ontopic:

Winter is zeker bouw tijd en tijd om m`n appartement te gaan verven en inrichten. Vanaf 27 december de sleutel.

Groetjes Rob

Zo het logo staat vast en is voor Ton zijn FS40 gesneden.

Kleuren krijgt iedereen aangepast aan zijn model.:wink:

Deze zijn briljantblauw en komen op een geel zijroer.

pict0001ct7.jpg

Mvg Johan

bij deze dan Johan, de mijne is (fourstar-)rood en gele stripings als die van Ton :wink:

Die van Ton heb Ik nog niet gezien.

Ook de passende grote moet Ik nog even kontroleren.

Die van Ton zijn nu 7,5 cm in doorsnee gesneden.

Je moet ook even de kleur doorgeven in die je het logo wil.

Mvg Johan

Oho Alexzzz , hier word veel gedaan , alleen iets minder in moment aan de FS 120.:D

Heb een paar stickers voor het watervliegen bedacht en gemaakt.

FS logo word al gesneden.

Mijn hompage is in de maak.

De Extrafun ben Ik aan het bespannen.

En 7 jan. word Ik weer aan de kaak geopereert , met zo´n 10 dagen ziekenhuis is te rekenen hebben ze gezegt.

Dus nog een paar dagen druk bezig voor de 7de.:D

In moment is het nog rustig bij plotterwelt.

Ik herstel nu langsam van de operatie .

En doe weer de zuurstoftherapie in Rotterdam en dan is de halfe dag voorbij en ben ik (nog) kapot van het gereise .

Maar als de zon weer hoger komt zal er wel weer een begin gemaakt worden .

Mvg Johan

:offtopic:

Ik heb vandaag een kist gekregen van een clublid, volgens mij is het ook een fourstar 120, post wel een foto want ik ben er niet zeker van.

gr,
niels :D

Heren het is wel makkelijker als je een snijplotter hebt :lol:. MAAR eerlijk is eerlijk ik heb het werk van dichtbij mogen aanschouwen en het ziet het er perfect uit.

Keep up the good work Johan.

Groetjes Rob.

Ziet er goed uit Johan,

Bedankt voor deze link en de tips voor een deelbare vleugel, zal hem ff opslaan zodat ik het nog eens kan terug lezen als het zo ver is.

zal gelijk een abotje nemen:p.

mvgr
Marcel

Johan, weet je misschien waar ik een canopy van een 4Star60 kan krijgen? Had er 1 besteld maar die is te klein...

Back