bouwverslag great-planes RV-4

weer ff verder gegaan :

IMG_0922.jpg

IMG_0923.jpg

IMG_0924.jpg

IMG_0925.jpg

groet marc

Netjes gebouwd zover Marc.

M'n complimenten. :worship:
Dat dunne stripje balsa op de ribben ziet er eigenlijk best Vet uit, eigenlijk jammer dat je daar straks niets meer van ziet.
Of ga je transpirante ORA Cover gebruiken?

Keep up the good work.

Greetz Jeroen.

Netjes gebouwd zover Marc.

M'n complimenten. :worship:
Dat dunne stripje balsa op de ribben ziet er eigenlijk best Vet uit, eigenlijk jammer dat je daar straks niets meer van ziet.
Of ga je transpirante ORA Cover gebruiken?

Keep up the good work.

Greetz Jeroen.

de capstrips bedoel je .
ik heb hier op het forum een zwever gezien, die alle open stukken met transparent had gemaakt, en de rest normaal, dat ziet supermooi uit!!!

ik moet nog ff kijken wat ik precies wil, eerst maar eens verder bouwen, alleen heb ik zo weing tijd, maarja rustig aan verder bouwen!!

groet marc

aangezien ik weer ff tijd heb, ben ik verder gegaan met de bouw, de helft van de vleugel heb ik klaar, voor wat afwisselling bouw ik nu eerst de romp, en daarna de andere helft van de vleugel, foto's zeggen meer als woorden:

IMG_1581.jpg

IMG_1582.jpg

IMG_1583.jpg

IMG_1584.jpg

IMG_1585.jpg

IMG_1586.jpg

IMG_1587.jpg

IMG_1588.jpg

IMG_1589.jpg

IMG_1590.jpg

IMG_1591.jpg

IMG_1592.jpg

greetz

Het gaat goed. :)
Ondertussen misschien al wat verder gekomen?:D
Zitten de stickers die op onderstaande afbeelding te zien zijn er bij?
d_3608.jpg

Succes nog met het verder bouwen!!

Kleine update....

Dit kistje ligt al weer een tijdje bij mij. Gisteren en vandaag eindelijk even iets aan kunnen doen. Cockpit gemaakt en de front en rear turtledeck gemaakt.

Leuk kistje verder, wel echt gemaakt voor brandstof, maar ik denk er toch aan om er lekker brushless in te stoppen. Verder zat ik ook nog aan een setje drijvers te denken... Lijkt me wel leuk voor zo'n watervliegmeeting.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij een foto van de bouwplannen voor 5,5ltr drijvers die ik van Ton van Munsteren heb ontvangen, Ton nogmaals bedankt! Die moeten er dus ook nog bij gebouwd gaan worden.

full

En wellicht kunnen ze ook onder de Hyperion Sukhoi SU31 :twisted:, hoewel die met veel kleinere, en dus lichtere drijvers zou kunnen.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back