Bouwverslag: Hezik's theekransje

yeah!:-D hij heeft gevlogen!

1e poging ongeveer 1 seconde
2e poging toch zeker 3, toen kreeg hij een mid-air met een zeecontainer.

kortom, hij vliegt net zo goed als hezik himself:mrgreen:

filmpjes en foto's komen er aan.

Maarten

Helemaal vliegklaar:

full

full

Na poging 1:
full

reparatie + wat carbon

full

Na de 2e vlucht was er niks kapot, alleen het accuutje was er vanaf gevlogen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar vloog het een beetje?
Ik zou denken dat hij een verticaal stabilisatievlak nodig heeft dat wat verder naar achteren staat dan dat theeservies.
Vergeet niet Hezik er ook een theemuts bij te geven. Het wordt al frisjes.

de tweede keer vloog het enigzins, maar bijna onbestuurbaar. Servo's kan ik niet veel over zeggen, heb ik gekregen, en alleen hierin gebruikt.

vandaag wat koolstof versteviging vij de voorkant van de theepot aangebracht, hij kan nu amper meer draaien door de wind. Nu wachten op goed weer:mrgreen:

Ik kan je vertellen dat er hier iemand al zint op wraak.. ze komt al met vragen als 'en als we het zo doen, zou ie dan vliegen?' :P

mpf.. ik gok op het vliegende jurkje of zoiets dergelijks.. of een wind s met een barbie achter het stuur... Dat is nog niet eens zo'n gek idee trouwens:p

zeurt minder en vliegt beter dan hezik:p

met dank aan de filmer zijn hier de filmpjes:

Poging 1:

[URL="
[/URL]

Poging 2:

[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
nou dat kwam vooral doordat de theepot dubbel klapte, dit is nu verholpen, dus misschien kan ik hem nu in de lucht houden.

het lijkt er ook op dat hij twee beetjes doorbuigt! Ik heb je ontwerp totaal niet gevolgd, maar kan het niet zijn dat je roeren slecht of niet werken doordat je vleugel rond buigt?

Back