E
ExtremeBB
Guest
Gesloten...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+bestel maar alvast align 500 ballinks en staafjes. je zal zien, de hk rods zijn kleiner qua dia en minder stevig! (er zat zelfs één gebroken bij mij! Helemaal mee eens, Align links zijn sterker
+de skidspipe zijn zo stevig als een rietje, buigen bij e zuchtje! dus vervangen. Probleem heb ik niet gehad
+vijzen trekken op geen reet! de koppen draai je zo kapot, gaat dan bvb over de vijsjes die in de front tailboom house gaan. Klopt, je moet heel voorzichtig zijn
+Kijk ook maar al na als de tailbelt lang genoeg is of de buis kort genoeg!
ik kreeg met mijn cmt de buis niet correct in het voorste tailhouse! +-3mm verschil! spande als gek! Probleem heb ik niet gehad
+De lipotray-mod doen: tray laten zakken tot onder de huidige hoogte en dan de overschot van carbon wegzagen. Nuttige mod, zelfs 2500mAh paste niet fatsoenlijk
+canopy is veel te donker, gewoon afschuren en geel spuiten of alternatiefje kopen.. Voor een paar euro's zijn er bij HK in vele kleuren epoxy canopy's te koop
van de landinggear was ik zeer tevreden, om de goede reden dat ie niet breekt maar mooi terugbuigt! Die is idd beter dan die van Align! Wat bij Align wel handig is, is dat je de skids vast kan zetten zodat ze niet steeds verdraaien
nog een tip. koop liever 510's van align dan die turnigy servos! daarvan zijn de armpjes niet goed en de vorm van de servo-neus is niet goed, het armpje krijgt niet genoeg throw en je raakt dus niet aan je max uitslag op de servo zelf!
enjoy
(had persoonlijk ook beter gewoon e 2de hands esp gekocht... zou me evenveel gekost hebben)
VIk heb de HK250 en HK500CMT vliegend en een HK450 onderweg.