Beste lezers,
Begin maart heb ik een ARF spitfire .25 bij Hobbyking besteld. Aangezien ik redelijk speurwerk heb verricht op het internet over deze spitfire en hier niet zo veel over kon vinden (m.b.t. bouwverslagen) heb ik besloten om dit bij mijn "bouw" (voor zover het bouwen is) wel te doen. Hiermee hoop ik ook andere mensen te helpen die hier aan gaan beginnen.
Ook hoop ik van jullie wat info te krijgen over de dingen die ik eventueel niet goed doe of beter kunnen.
Mijn setup gaat worden:
- NTM Prop Drive Series 35-42A 1250Kv 600W
- Turnigy Plush 60 A
- Airscrew 10x7 3 blads
- 3 cels 3700 mAh Lipo
- BMS-136MG Retract Servo
- Overige servo's,... ik weet nog niet welke ?
- Spektrum DX8 / AR8000 / Telemetrie
vorige week was het dan zover !!! Hij is binnen
Keurig verpakt door Hobbyking !!!!
Even de boel uitpakken
Als er iemand suggesties heeft over welke servo's ik het beste kan gebruiken, hoor ik dat graag.
Alvast bedankt.
Begin maart heb ik een ARF spitfire .25 bij Hobbyking besteld. Aangezien ik redelijk speurwerk heb verricht op het internet over deze spitfire en hier niet zo veel over kon vinden (m.b.t. bouwverslagen) heb ik besloten om dit bij mijn "bouw" (voor zover het bouwen is) wel te doen. Hiermee hoop ik ook andere mensen te helpen die hier aan gaan beginnen.
Ook hoop ik van jullie wat info te krijgen over de dingen die ik eventueel niet goed doe of beter kunnen.
Mijn setup gaat worden:
- NTM Prop Drive Series 35-42A 1250Kv 600W
- Turnigy Plush 60 A
- Airscrew 10x7 3 blads
- 3 cels 3700 mAh Lipo
- BMS-136MG Retract Servo
- Overige servo's,... ik weet nog niet welke ?
- Spektrum DX8 / AR8000 / Telemetrie
vorige week was het dan zover !!! Hij is binnen

Keurig verpakt door Hobbyking !!!!
Even de boel uitpakken
Als er iemand suggesties heeft over welke servo's ik het beste kan gebruiken, hoor ik dat graag.
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt door een moderator: