bouwverslag Hotbodies D8 Atsushi Hara Edition

Rotorstart had zo wie zo ook niet gepast. Het gaat erom dat er niks uit mag steken aan de achterkant van de motor, zoals bijv. een trekstarter of rotorstart. ;)

klopt ik weet wel dat ik de volgende keer niet meer voor deze kleuren combi kies want echt helemaal mooi uitkomen vind ik het niet.

toch bedankt voor u antwoord menneer gertjan...

Mooi kappie hoor.
Idd wel jammer van het rode randje, maar dat valt bijna niet op.
Wat je zou kunnen doen is er een zwart randje overheen plakken. Je hebt daar speciaal trim spul voor.

Just what i said, maar er komt dan zand etc tussen..:) maar de kappie is met de stikkers helemaal af! Veel succes morgen hea, GJ en ik gaan morgen op de bult rijden. Even de nieuwe buggy uittesten, alleen jammer dat ik nog geen 15tands tandwiel heb:p Rij nu met 13tands maar gaat niet al te hard vooruit..

*geeft de "i approve of this" op het voorhoofd van RRobert*

Wel jammer van het door bloeden... Tape?

dat 1e snap ik niet. En dat rare rode randje komt omdat de tape precies in die bocht moest alleen is de tape niet in een rechte lijn gegaan maar met een stukje op je bocht waardoor die kromming erin.

de tape was niks mis mee die bleef zitten ik gebruik tape speciaal voor het spuiten het gaat er niet onder zitten als je gaat spuiten.

Back