Hier zal een bouwverslag volgen van de hotbodies minizilla.
Het model is al enkele jaren oud en wordt ondertussen niet meer gemaakt door de firma.
Echter zijn er nog veel onderdelen verkrijgbaar en na goed zoeken kan je zelf nog de volledige kits vinden.
Ik heb de wagen dt weekend besteld bij:
Xtreme-RC, The Home of RC Racing
(maar sindsdien nog niets van hen gehoord en nog geen bevestiging gehad. afwachten dus)
onderdelen die de auto moeten verfraaien heb ik bij 3-racing besteld.
3Racing
hier een lijstje van de bestelde onderdelen:
Aluminum Oil Damper Set
Aluminum Steering Block
Titainum Upper Suspension Arm (2 Pairs)
Swing Shaft W/ Wheel Adpator
Graphite Side Chassis
Rear Auminium Shock Tower
Aluminium Steering Saver Set
Aluminium Front Gear Box
Aluminium Rear Gear Box
Aluminium Lower Suspension Arm
Aluminium Motor Mount
Aluminium Center Gear Box Cover
(reeds betaald en bevestiging gekregen, zal deze week nog geleverd worden)
Het doel van de aanschaf van deze auto is om er een laagvliegertje van te maken.
In de auto zit stock een 7.2V / 700mah accutje in met een gewoon hotbodies 370 type motortje
Ik zal het allemaal eens goed moeten bekijken, maar ik hoop hier een type 540 motortje te kunnen in leggen.
Brushless uiteraard, en lipo.
dit is een projectje op de lange duur. onderdelen zullen besteld en angekocht worden naarmate er geld beschikbaar is.
weet trouwens iemand welke lipo ik het best kan gebruiken? liefst een 3s pack met een hoog "mah" zodat ik lang kan rijden
en een motor en regelaar moet er dan ook nog bijkomen.
zo, eens ik een update kan maken over hte ontvangen hebben van onderdelen/auto zullen jullie het horen.
groetjes, nitro
Het model is al enkele jaren oud en wordt ondertussen niet meer gemaakt door de firma.
Echter zijn er nog veel onderdelen verkrijgbaar en na goed zoeken kan je zelf nog de volledige kits vinden.
Ik heb de wagen dt weekend besteld bij:
Xtreme-RC, The Home of RC Racing
(maar sindsdien nog niets van hen gehoord en nog geen bevestiging gehad. afwachten dus)
onderdelen die de auto moeten verfraaien heb ik bij 3-racing besteld.
3Racing
hier een lijstje van de bestelde onderdelen:
Aluminum Oil Damper Set
Aluminum Steering Block
Titainum Upper Suspension Arm (2 Pairs)
Swing Shaft W/ Wheel Adpator
Graphite Side Chassis
Rear Auminium Shock Tower
Aluminium Steering Saver Set
Aluminium Front Gear Box
Aluminium Rear Gear Box
Aluminium Lower Suspension Arm
Aluminium Motor Mount
Aluminium Center Gear Box Cover
(reeds betaald en bevestiging gekregen, zal deze week nog geleverd worden)
Het doel van de aanschaf van deze auto is om er een laagvliegertje van te maken.
In de auto zit stock een 7.2V / 700mah accutje in met een gewoon hotbodies 370 type motortje
Ik zal het allemaal eens goed moeten bekijken, maar ik hoop hier een type 540 motortje te kunnen in leggen.
Brushless uiteraard, en lipo.
dit is een projectje op de lange duur. onderdelen zullen besteld en angekocht worden naarmate er geld beschikbaar is.
weet trouwens iemand welke lipo ik het best kan gebruiken? liefst een 3s pack met een hoog "mah" zodat ik lang kan rijden
en een motor en regelaar moet er dan ook nog bijkomen.
zo, eens ik een update kan maken over hte ontvangen hebben van onderdelen/auto zullen jullie het horen.
groetjes, nitro
Laatst bewerkt: