In manual mode werken 9"ook meer dan prima, en is 10" weer teveel. Gezien ik dit als "puur update frame" gebruik neem ik de manual mode van de Naza niet mee.
Naza heeft nog al wat limitaties op atti en gps wat betreft stijging (+/ 6 meter per seconde) en hoek. (+/-40 graden op gps en +/-45 op atti).
Je moet dit zien in de juiste context. Het is niet een bouw van scratch, maar meer of een flip een leuk update frame is voor de beginnende vlieger..
Hordes hebben een f450. Men heeft immers bijna al het materiaal al liggen, en is op deze manier "goedkoop" te realiseren.
Niet iedereen heeft zo even wat geld liggen om een Flip van de grond af aan op te bouwen. Anderen zijn zo verkocht aan de naza dat ze niet meer anders willen. En sommigen willen de 2 laatste combineren.
Zou je van scratch beginnen dan zou je idd een totaal andere setup nemen, maar dat neemt niet weg dat er met gebruik van de f450 materialen, wat leuks van te maken is. (al kom je soms op wat andere setup uit)
Daarnaast is een en ander nog eens persoonlijk van wat je verwacht en wilt. Die hards, Die hard fpv-ers, of gewoon rustige vliegers.. Dat maakt nogal wat, en dat zie je terug in verwachtingen, wensen, materiaal en component keuze...
Punch out is idd in Atti / gps gevlogen. Filmpje is een mix van GPS en Atti. Vanwege de doel van het filmpje ben ik niet in manual geweest.