Alhoewel het eigenlijk tegen mijn principes is om aan meer bouwpakketten tegelijk te werken, kan ik het toch niet laten om nu al te dromen van een volgend project: de Fuso op een schaal 1/200 of groter.
Het lijkt me een heel mooi schip, en als een soort studie kocht ik het 1/700 model van Fujimi. Ik bestelde ook een houten dek en messing PE plus messing lopen. Dat kon ik niet laten, gezien mijn goede ervaringen met het bouwen van plastic + PE aan de Bismarck (zie http://www.modelbouwforum.nl/threads/bouwverslag-bismarck-1-200-van-trumpeteer.246300/)
Het lijkt me een heel mooi schip, en als een soort studie kocht ik het 1/700 model van Fujimi. Ik bestelde ook een houten dek en messing PE plus messing lopen. Dat kon ik niet laten, gezien mijn goede ervaringen met het bouwen van plastic + PE aan de Bismarck (zie http://www.modelbouwforum.nl/threads/bouwverslag-bismarck-1-200-van-trumpeteer.246300/)