*pffffffffff kuch veeg poets kuch kuch*
Tot mijn schaamte kom ik er achter dat er bijna 2 jaar stof van dit topic (en de bouwdelen) gepoetst moet worden.
Sinds mijn laatste post is er veel gebeurd, helaas weinig aan het model

We zijn verhuist dichter bij mijn werk. We wilden in een 'af' huis komen te wonen, maar het is een opknapper uit 63 geworden :lol:. Hierbij zit wel een grote tuin, en een vogelschuur die voor de andere hobby erg goed uit kwam. Doordat er veel gebeurde was er geen tijd meer over voor de modelbouw.
Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en we pakken het weer op!!
Het werktuig wordt IRL aangedreven door 3 schottels. 2 achter en 1 (standby) voor. Die voor wil ik niet gebruiken. Vandaag bedacht ik mij dat als ik deze als dummy maak en daar de aanzuiging voor het jetwater in maak, dan hoef ik daar geen gat voor in de romp te maken en kan ik later ook goed bij de waterpomp.
De 2 andere schottels wil ik koppelen. Zo word hij nu (IRL) ook aangestuurd. Hoe dat moet weet ik nog niet, maar daar hoop ik tzt nog hulp voor te krijgen
Nog even een concrete vraag: kan ik het hout (triplex) het beste met houtlijm lijmen of "bruis"lijm. Ik wil om gewicht te besparen zo weinig mogelijk steunblokken er achter lijmen.