Bouwverslag Kustwachtvaartuig Waker

@Zuiderkruis; dank voor de reactie. Twee positieve reacties over de internetwinkel, de betrouwbaarheid zit wel goed:) En ik ga er zeker een mooi model van maken. Hoop de romp morgen te ontvangen, anders vrijdag. Zal dan betere foto's plaatsen en kan dan beter een plan van aanpak in elkaar zetten...

Volgens de zogenaamde 'Track and Trace' code wordt de doos met daarin de romp van de Rotterdam vandaag afgeleverd. Ik ben benieuwd, zit wel een beetje in spanning. Voor die tijd moet ik nog geduld hebben...:lol:

Gekocht via Speurders, slechts een aanbetaling betaald. Heb er wel vertrouwen in. :rolleyes:

Ze is nog nog steeds niet aangemeerd, wacht nog steeds in spannig af. Telkens als er een witte bestelbus de straat in komt rijden, hoop ik maar dat ie voor de deur stopt. :p Tot nu toe hebben een 7-tal witte bestelbusjes mij teleurgesteld...:(

Hier een overzicht van het beslag t.b.v. de Smit Rotterdam. Volgens mij is dit niet het complete beslag, de kranen ontbreken bijvoorbeeld.

beslag.png

Deze kraan zou ik ook kunnen toepassen. Wordt gebruikt op de Happy Hunter, alleen nog even in de juiste kleur verven/spuiten (zegmaar de donkerblauwe kleur van MAMMOET)

kraan.jpg

Het nadeel is alleen dat deze nogal aan de prijzige kant zijn. Webshop Quartel biedt ze per stuk aan voor 27,95 per stuk. Maar ze zijn wel beweegbaar, dat is dan weer de positieve kant.

VolvoPenta,
kan het kloppen dat die kraan hetzelfde(bijna) is als de smit rotterdam? ik heb de smit hier staan en ze lijken sprekend.
gr vincent

Heb de romp nog (steeds) niet ontvangen... zal vandaag weer even contact opnemen met de verkoper over hoe de zaken er voor staan. Blijf toch optimistisch :lol:

Back