Bouwverslag :Lancia Delta Integrale (TT-02 Chassis)

bumper montage :

glijbussen voor de aandrijfassen, deze vervang ik expres niet voor kogellagers, mede omdat er , hoofdzakelijk, in vochtige omstandigheden wordt gereden :

verschil tussen meer en minder bodemvrijheid :

schokbrekers , met medium veren voorzijde en harder achterzijde :

gemonteerd :

stuurinrichting :

beschermkap motor,de luchthapper heb ik met de opening aan de voorzijde gemonteerd dit om wat meer rijwind koeling te krijgen, volgens tekening moet hij naar achter , maar kan zijn dat dit niet gaat werken omdat de motor ook al de warme lucht eruit wil blazen .

De elektronica is ingebouwd en nu nog even kijken hoe het beste de Tamiya ESC waterproof te krijgen, ik heb gekozen om de ontvanger in het bakje te doen en de ESC bovenop.
Voor de rest is de kap globaal uitgesneden en passend gemaakt op het chassis.

Nu rest alleen nog de kleur uit te kiezen , wordt geel of rood , even kijken welke type's ik heb staan van faskolor en createx.
Helaas is de airbrush compressor stuk gegaan, het is wachten dat hij gerepareerd terug komt van de importeur.
Op zich niet erg , omdat het een kado voor onder de boom is , dus alles kan zo weer in de doos en ingepakt worden, zonder dat de kids het zien / merken .
De Lipo's(storage mode) zijn vandaag ook gearriveerd , 2S hardcase, die gaan dus ook onder de boom .

Laatst bewerkt:
Er zijn een aantal regelaars op de markt voor een klein prijsje die al waterproof zijn. Bijvoorbeeld de runner reverse van lrp. Geloof dat hij rond de 40 euro kost. Werkt prima op de carson cup motor en nooit zorgen dat je esc uitbrand door waterschade.

Ziet er goed uit allemaal man! Ga zo door met die laatste details!

Over de esc moet ik nog even na denken , plastic dip is een optie , of in een ballon doen . Ook heb ik in het verleden met succes een plastic zakje erover gedaan , mooie daarvan is dat je aanwezig condens eenvoudig kan laten verdwijnen door de zak eraf te halen , iets wat met plastic dip niet lukt .

Bijna klaar , 95 % bodywerk, alleen nog banden en inserts lijmen, gekozen is om niet alleen decals te gebruiken en her en der een eigen draai er aan te geven, ik vindt het geslaagd , bijna te zonde om mee te gaan rijden in de rally cup .;)

Netjes. Misschien nog een langwerpige sticker boven de wielkasten, maar dat is mijn mening. Kapje erbij nemen, en deze voor de sier houden?

Ik heb juha kankkunen nooit gehoord over dat hij het zonde vond van de lak van zijn lancia voor hij 4 rallykampioenschappen won... :).. rijden met dat ding man!

Pfff nu leg je de lat wel weer hoog voor mij , mbt de rally kampioenschappen . :wink:
Misschien zonde maar er komt , nog niet , geen andere kap .
De eerste meters even in de tuin gereden en beetje geëxperimenteerd met de inlays .
Morgen eens verder uitproberen .

Back