150 piek? Met een raptor wel ja.

Dat is bij iedere butser prijs. Coronatje van 2 meter met volle vaard linksom, met een beetje pech is dat hooguit 20 euro. Dat is nou et mooie van die taaie krengen. Koop je dr van tevoren een crashkitje bij van 39 dollar, dan is er zelfs de eerste paar serieuze klappen niks aan de hand.
Bij de sim ram je vaak harder door dan je normaal zou doen inderdaad. Et kost toch niks.

Maar gewoon rustig een paar passes doen vind ik ook geen uitdaging in de sim. Je gooit em doodsimpel op zn kop en kijkt hoelang je em daar kunt houden, dat is et mooie van n sim, maar ik zal heus geen rare illusies krijgen dat ik met een sim sta te vliegen, als er daadwerkelijk een coronatje voor mijn neus staat te zoemen. :lol: Zo amerikaans ben ik niet.
Heli vliegen moet inderdaad een reflex worden voor je met je heli kunt "lezen en schrijven". Dat heb ik met mijn vliegtuigen ook zo ervaren. Int begin stonden er zweetbellen op mijn hoofd toen ik mijn electro zwever opgooide, maar nu sta ik rustig mijn colatje op te drinken met een picojetje in de lucht.

Het is net als autorijden, daar sta je op een gegeven moment ook niet meer bij stil dat je met handen en voeten bezig bent een 800kg zware doodskist in bedwang te houden.
Maar denk je dat een flink aantal uren op de sim garant zal staan voor een beter gevoel tijdens et aanleren met je eerste echte (fatsoenlijke) helicopter?