Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Foto's kun je niet naar het forum uploaden. Je moet ze zelf ergens neerzetten (Imageshack, Photobucket, you name it) en dan linken met -tags[/QUOTE]
[COLOR="Red"] Er staat wel degelijk
Vrienden Foto Upload
En voor zover als ik het kan zien is hij of zij toch vriend
mvg
Frederik :D :D[/COLOR]
Er staat wel degelijk
Vrienden Foto Upload
En voor zover als ik het kan zien is hij of zij toch vriend
mvg
Frederik![]()
![]()
Nou dat is bijzonder, ik zie dat bij hem niet staan.
Ziet er goed uit lagopus,
de tekeningen die je gekregen hebt zien er uit als de laatste versie van de M-fregatten serie namelijk met de laatste versie Satcom bollen ipv van de tekening die ik heb met nog de versie bollen die op de GW's aan wezig waren.
Ga je nog gebruik maken van een kielbalk want ik zie nog geen inkepingen.
In ieder geval een leuk project om te blijven volgen.
succes met het vervolg.
Gr. Gert.
Lagopus ,
heb je de dikte van de beplanking van je spanten afgetekend ?
de groetjes ,
Laurent
Die ronde kielbalk zou je misschien meer werk kunnen kosten dan je er profijt van hebt.
Ik zou een gewone kielbalk gebruiken,die kun je dan schaven/schuren zoals je wil,en ook zo sterk/zwaar maken als je wil.
Op een gewone kiel kun je ook makkelijker uw huid monteren.
Die lipjes(op de spanten) zijn toch prima?Wanneer ze tegen een lat kunnen ben je er toch?
Deze zal ik in ieder geval volgen.Mooi projekt.
Grtz...
Marc
Beste Gert,
Inderdaad moet de kielbalk nog gelegd worden. Ik heb de spanten nu ruw af en moet ook nog de spanten uithollen. Ik begin echter de twijfelen of ik de lipjes boven op de spanten wel lang genoeg heb gemaakt voor de montage op een plank.
Misschien heeft er iemand nog tip's and trick's, Ik zit er namelijk over te denken om voor de kielbalk een ronde balk te gebruiken. Ik wil dan een gat boren door de spanten en ze dan met een rond balkje aan elkaar maken. Hierdoor komt de kielbalk echter niet onder op de bodem te liggen (wel bijna).
Lagopus