ja ik ben er weer.
ik heb het een beetje geleerd.
ik denk dat ik dees bedoelde
toen ik dit gedaan had=> ik was er achter gekomen dat ik helemaal geen baterijbox en schakelaar nodig had om mijn ondvanger te laten werken als ik een accu heb. dus snel diee schakel er tussenuit gehaald en de snelheidsregelaar ind de taank gedaan (je kijkt tegen de tank aan op de foto) nu hoef ik in de motorkap en onder de cabine alleen nog maar de accu weg te werken
heb ik de achterste as eraf gezaagd. ik heb de wielen van de as gehaald en dat was een behoorlijke klus om te doen.
bruder heeft namenlijk een prachtig, peuterproof systeem uitgevonden waardoor de wielen er never de nooit niet afwillen
het zit namenlijk zo(ff snel een tekeningetje gemaakt)
zie je
dus als je het wiel van de as wil trekken dan lukt dan niet...

nou
ik ben met een hele hete feun (of however je dat ok schrijft) begonnen de velg(die tog van plastik is) te verwarmen. maar daarbij had ik niet nagedacht dat de band ook maar simpel plastic was dus die begon een eivorm te krijgen...
daar ben ik dus gelijk mee gestopt.
vervolgens heb ik een plaatje houd gepakt en daar een gaadje ingeboord van precies 5 cm. dat is de maat van alle assen bij Bruder. die heb ik om de doorgezaagde as gedaan(heb inmiddels de as ook al half door) en met de brander(dat ding waar je mee kan hardsolderen) de as verwarmd. als je dat lang genoeg doed lukt het wel denk ik.
maar ik had daar geen geduld voor dus heb ik (zo kwaad als ik was) het wiel flink vast in de bankschroef gezet. en met de hamer gewoon heel hard op de as geslagen waardoor, hè neej. dat heb ik met de voor as gedaan
pardon. ik dacht al. want dan sla je dus de as door het wiel like this: