Het moest er toch eens van komen. de bouw van een oude volledig houtbouw zwever. Uiteindelijk is mijn oog gevallen op de Musger Mg9a, mede omdat hiervan freesfiles van alle onderdelen voorhanden zijn. (Zie RETROPLANE.net - Maquettes de Planeurs et Bateaux anciens MUSGER MG9a OE-DUO). De tekeningen zijn inmiddels gekocht en gearriveerd en ook de dxf-file is binnen. Nu kan het uitzoeken van alle benodigde hout beginnen. Ik ga het hout bestellen bij Heerdegen in Duitsland.
De genoemde site van de Musger MG9a is in het Frans en laat Frans nu niet mijn sterkste punt zijn.... Ik heb al een vertaling mbv google geprobeerd, maar dat levert een nagenoeg onleesbaar exemplaar op. Helaas.
Zodra ik het hout binnen heb en de eerste onderdelen gefreesd zijn zal ik jullie op de hoogte houden.
Rob
De genoemde site van de Musger MG9a is in het Frans en laat Frans nu niet mijn sterkste punt zijn.... Ik heb al een vertaling mbv google geprobeerd, maar dat levert een nagenoeg onleesbaar exemplaar op. Helaas.
Zodra ik het hout binnen heb en de eerste onderdelen gefreesd zijn zal ik jullie op de hoogte houden.
Rob