Hoi,
Ik ben begonnen met het bouwen van m'n eerste vliegtuig. Het zal tegelijkertijd ook mijn eerste vliegtuig worden dat ik ga vliegen. Ik wou eerst beginnen met een Multiplex Easycub (3kanaals hoogdekker), maar in de vakantie heb ik zoveel gesimt dat ik dacht dat ik direct beu zou zijn. Toen ik bij Nasty terrecht gekomen was leek dit wel iets voor mij. 3D en niet zo erg als je die crasht
De elektronica heb ik besteld bij HobbyCity. Die is maandag vertrokken uit Hong Kong, dus ik vermoed dat ik het pakje in ontvangst mag nemen ergens volgende week.
To do:
Motor en esc. Gaat op 3S lopen, power genoeg denk ik
Over de prop ben ik ni echt zeker, maar we zien wel. Props zijn nu ook niet zo duur.
Hier zijn de eerste foto's:
Bouwplan
Stukken uitgesneden
Kleuren met alcoholstift
Versteviging van de vleugel met 3mm carbon
Met doorzichtige plakband heb ik hinges gemaakt, zeeer flexibel en stevig!
Staart. De elevator moet nog vastgeplakt worden, maar dit ga ik pas doen nadat de servo's gemonteerd zijn.
Totaalbeeld
Commentaar is altijd welkom!
Als er zich ook iemand geroepen voelt om een nasty te bouwen, hier is het plan: Fly the “NASTY”! Free Plans, Build Guide, and Videos - RC Groups
Ik ben begonnen met het bouwen van m'n eerste vliegtuig. Het zal tegelijkertijd ook mijn eerste vliegtuig worden dat ik ga vliegen. Ik wou eerst beginnen met een Multiplex Easycub (3kanaals hoogdekker), maar in de vakantie heb ik zoveel gesimt dat ik dacht dat ik direct beu zou zijn. Toen ik bij Nasty terrecht gekomen was leek dit wel iets voor mij. 3D en niet zo erg als je die crasht

De elektronica heb ik besteld bij HobbyCity. Die is maandag vertrokken uit Hong Kong, dus ik vermoed dat ik het pakje in ontvangst mag nemen ergens volgende week.
To do:
- Vleugel en stabilo erin lijmen, maar dit wil ik pas doen wanneer ik gade heb gesneden voor de servo's enzo. Snijden in de romp met vleugel eraan lijkt me nogal onhandig
- Carbonstaaf in de romp lijmen
- Elektronica monteren natuurlijk
- Eventueel landingsgestel plaatsen
- Blanceren
- Vliegen
Motor en esc. Gaat op 3S lopen, power genoeg denk ik

Over de prop ben ik ni echt zeker, maar we zien wel. Props zijn nu ook niet zo duur.
Hier zijn de eerste foto's:
Bouwplan

Stukken uitgesneden

Kleuren met alcoholstift

Versteviging van de vleugel met 3mm carbon

Met doorzichtige plakband heb ik hinges gemaakt, zeeer flexibel en stevig!

Staart. De elevator moet nog vastgeplakt worden, maar dit ga ik pas doen nadat de servo's gemonteerd zijn.

Totaalbeeld

Commentaar is altijd welkom!
Als er zich ook iemand geroepen voelt om een nasty te bouwen, hier is het plan: Fly the “NASTY”! Free Plans, Build Guide, and Videos - RC Groups
Laatst bewerkt: