Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De Gritter op de website is asymmetrisch gekleurd. Ik denk dat dat een goed idee is voor dit model, het zou wel eens lastig kunnen zijn om te zien of-ie naar je toe of van je af vliegt.
Dit toestel heeft geen stabilo, een heel korte romp, en geen pijlstelling. Dat betekent dat het veel moeilijker is om de stand in te schatten dan met een doorsnee model.Wel beide kanten hetzelfde folieen dat is mooi.
Als je problemen heb met het zien hoe hij ligt ligt dat meer aan je stuurkunsten dan aan de kleur.
(even afgezien van het symmetrie-aspect)
Ik vind die middelste wel leuk, kleurloos transparant aan de bovenkant en rood onder; als-ie op de grond ligt zie je het ribbenpatroon, en als-ie vliegt kijk je er toch niet dwars doorheen. Nog niet eerder gezien.
En ik vind, heel persoonlijk, dat er twee kleuren zijn die niet bij een vliegtuig horen - blauw (want dat contrasteert matig in een blauwe lucht) en groen (want dat is ongelukkig op de grond, zeker als-ie in een boom hangt). Maar, nogmaals, dat is heel persoonlijk...
Rood, geel, oranje, zilver; dat contrasteert relatief goed in iedere denkbare omgeving. Ik hou van signaalkleuren voor een vliegdinges.
Toen ik de eerste foto zag dacht ik: Wat mooi, bespanfolie met verlopende kleur!
Maar dat zal wel fotografische imperfectie zijn... (gat in de markt?)
Maar, hij is mooi, die Gritter. Ben benieuwd te horen hoe-ie vliegt. Vooral in thermiek... maar dat zal nog wel even duren.
hij is erg mooi.... MAAR ik vind het model nogal rechtte weinig flow in of hoe zeggen ze dat
een man als ik zie graag rondingen![]()