Bouwverslag OFA1 en OFA2 (backpack)

vanmiddag weer heel even gevlogen, maar dat werkte niet echt. was op een korfbalveld met heel kort gras, en dan land je al snel hard als je hem niet afvangt. op een gegeven moment weer het rompje een beetje gescheurd. dus snel even gelijmd thuis.

net weer ongeveer een half uurtje gesmeten, ging steeds lekker. op een gegeven moment ook DL-en met aanloop enzo, gooide denk 25 meter hoog ofzo.
toen nog een stukkie harder geprobeerd te gooien, scheurde de romp achterin. waarschijnlijk iets te lomp vaart willen maken aan het eind van de worp. merkte al eerder dat ik vooral aan het eind ineens heel veel snelheid wil maken.

nu dus maar weer een paar minuutjes lijmen, dan ligtie weer klaar voor de volgende keer.

Ik ben een heletijd geleden ook is een de ofa begonnen maar nooit afgemaakt:mad:
Afgelopen dagen wat verder aan gewerkt maar ik zit nu echt even vast; het batterij klepje. Hoe hebben jullie dit gedaan? het makkelijkste zou zijn een magneetje maar dan moet je die wel bij de hand hebben, tevens voegt het weer extra gewicht toe in de neus terwijl hij toch al neuslastig was. Mijn ideen zijn inmiddels op, van ca scharnieren tot elastiek , niks werkt :(

Gewoon een plakbandje.
Zoals op de foto te zien is op de F3K-site zit aan 1 kant tape als scharnier. Aan de andere kant gebruik je ook tape om het te sluiten.
Als het tape na een paar keer niet meer voldoende plakt plak je een nieuw stukje er op.
Lekker simpel en super licht.

Back