Bouwverslag: Patriot XL van great planes.

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
eummm ik zou niet denken aan een 4takt voor zo een kist denk ik....

great planes kits bouwen naar het schijnt wel makkelijk
retracts zijn mss wat overdreven voor dit toestelleke??

veel succes ermee:)

folie halen op dortmund he:p:p

Hee Samuel,

leuke kist, ook een leuke manier zoals je er aan gekomen bent. Mazzelaar :D !

Dat bouwen levert geen probleem op hoor, Great PLanes levert een zeer uitgebreide handleiding / bouwbeschrijving bij.

Daarnaast kan je natuurlijk rekenen op de mede-forummers, hoewel dat niet altijd helpt :rolleyes:.

Anyway, ik neem een abootje op je bouwverslag, dus je hebt een meekijker ... :cool:

Grtz,
Menno

Altijd leuk om iets te winnen.
Dit zal ik zeker volgen Samuel. Veel succes ermee.
En hou ons op de hoogte van de vorderingen.

die allerlaatste foto is easy, die volledig zwart met gouden staart vind ik minder. die met zwart onderaan en goudgeel(ofwel oranje nemen) bovenaan vind ik wel de max...

off euhh airbrush:p:p

pol_FA71.jpg

heb ik in miniatuur staan als je hem wil zien:p

ik zou zeggen surprise us

hi, k'heb gisteren op de 3d college big scale fly in in Wezeren tot mijn verbazing eens de loterij gewonnen

Hey Samuel,
Ik had daar zondag ook mazzel.....had met lot nummer 13 de tweede prijs!
Gelukkig liet je de Outlaw van Extreme flight voor mij staan :cool:
Had vooraf al interesse om dat kistje te kopen, maar besloot mijn geluk maar eens te beproeven in de tombola. Win normaal nooooooit wat....
Nu won ik precies wat ik graag wilde winnen :D
Was overigens een zeer geslaagd evenement en super veel geluk gehad met het weer! Voor herhaling vatbaar (ook die tombola ;))
Grtz, Hans

He Hans, die outlaw was al voor mij weg, was ie er nog had ik wellicht ook die outlaw genomen, maar ik heb mijn voldoening zeker en vast met dit kistje, nieuwwaarde is 228 euro, en het was meer een lotje van 2,5 euro :p
Wat had jij dan? dat klein electro vliegtuigje (die gele?)

nuja, teveel offtopic, ik ga straks eens beginnen :p

He Hans, die outlaw was al voor mij weg, was ie er nog had ik wellicht ook die outlaw genomen, maar ik heb mijn voldoening zeker en vast met dit kistje, nieuwwaarde is 228 euro, en het was meer een lotje van 2,5 euro :p
Wat had jij dan? dat klein electro vliegtuigje (die gele?)

nuja, teveel offtopic, ik ga straks eens beginnen :p

Klein misverstand. Ik dacht dat jij de eerste prijs (dus eerste keuze) had.
Ik had de tweede prijs / tweede keus en was blij dat degene die de eerste keuze had, in ieder geval niet de Outlaw er uit pikte. Die is dus met mij mee naar huis gegaan :banana:
Grtz, Hans

Ben net bezig aan de horizontale stabilo, moeilijk werkje, toch voor de eerste keer zoiets te bouwen :P
Het is mij ook opgevallen dat de hele kist wel een enorm geval is, zeker voor een Jet!

Wel heb ik nog enkele vraagjes; leggen jullie je plan op en piepschuimplaat?
Want als ik mijn hout op de tekening leg zodat het in vorm ligt, en ik prik er naalden door, verschuift het toch nog steeds....

mvg.

Hey Samuel,
Win normaal nooooooit wat....
Nu won ik precies wat ik graag wilde winnen :D

Grtz, Hans

We hadden de kans om te winnen dan ook HEEEEEL groot gemaakt ;-)
Maak je een "bouw"verslagje?

@Samuel, volgens mij vliegt hij veel beter zonder retracts, retracts gaan meestal rap veel wegen, het is natuurlijk wel mooi.

Laatst bewerkt:
Back