Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk draadje,
Maar als je sneller wilt bouwen,
Waarom lijmje je het niet met ca lijm (secondenlijm) Ik heb verschillende vliegtuigen gebouwd, maar dit bouwd toch wel heel snel in combinatie van dunne en dikke lijmensoorten van ca lijm, en natuurlijk niet te vergeten de versneller gebruiken
Als het breekt door bv een crash, breekt het naast de lijmlaad af, en niet op de lijmnaad.
Succes met de bouw.
Leuk draadje,
Maar als je sneller wilt bouwen,
Dan moet je meer uren per dag bouwen .
Daar helpt echt geen CA .
Mvg Johan
Was ook een reaktie op airwolf.
De ene heeft meer tijd als de andere , maar met CA kan je ook niet sneller bouwen.
Met bruis lijm je dat aan elkaar naar de tijd die je hebt , de volgende keer is dat al uitgehard.
Ik lijm ook vaak s,avond nog even snel wat aan elkaar , de andere dag is het dan droog.
Mvg Johan
Ja , ik kan ook niet echt informatie geven over CA, maar iemand van mijn familie lijmt alleen met CA groot of klein. Hij is er heel tevreden van. Ik heb bruislijm omdat het goede sterke lijm die zich goed laat schuren. Het nadaal is wel dat het eruit bruist :2gunfire:
Als ik een lijm had met de zelfde eigenschappen als bruis maar zonder dat gebruis (wat soms makkelijk is op gaten te vullen) zou het goed zijn![]()
Misschien ga ik er ook nog eens één bouwen. Vind ze altijd leuk om te zien.