Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel Erik.HEEL erg mooi gemaakt Stephan! Knap hoor
Je mag altijd in mijn verslag zoveel kwijt als je wilt. Altijd gezellig. Even een vraagje over de Raptors you count. ehh toch niet de raptors uit die film Jurassic Park?Dat ziet er zeer mooi uit. Goed idee van het metaal draad en de deadeye. Mijn methode is bijna hetzelfde en na ik dat van jou heb gezien zal ik mijn methode iets veranderen. I have been following your thread in the background and you do some amazing work!
Vorig jaar weinig gewerkt aan de Zeehaen. Veel Federal Parken bezocht. My wife and I joined the Hawkwatch society. We do a lot of counting of raptors when they migrate. It is amazing to see them up close.
Presently staying in Tucson Arizona. We drove about 3860 kilometers from our house to here in 6 days. This is to escape the cold and at the moment it is pretty bad in Chicago. In Tucson it is about 25 Celsius and sunny every day. We will be here till the beginning of March and drive back home.
Sorry, Stephan, I sort of hijacked your build. Won't happen again.
Marcus
Je mag altijd in mijn verslag zoveel kwijt als je wilt. Altijd gezellig. Even een vraagje over de Raptors you count. ehh toch niet de raptors uit die film Jurassic Park?je weet maar nooit met die Amerikanen.
Ook blij dat mijn methode met die blokken je een idee gaf voor jouw bouw. Benieuwd naar een update in de lente.
Dat maakt het duidelijk, beetje vogelspotten zoals hier in Nederland. Mooi. Hier tegenover zit een nest wouwen, die zie je altijd rond de kerk cirkelen. Prachtige beesten en groot ook.Stephan,
Geen raptors van Jurassic Park zoals de Pterodactyls en Pteranodon. De raptors die langs het westen van Lake Michigan en het zuiden van Chicago naar Zuid Amerika vliegen zijn voornamelijk Red tail hawks, Red shouldered hawks, Merlins, Coopers Hawk, Golden and Bald Eagles (the eagles have a very long wingspan and it is very impressive to see them flying).
Marcus
Dat maakt het duidelijk, beetje vogelspotten zoals hier in Nederland. Mooi. Hier tegenover zit een nest wouwen, die zie je altijd rond de kerk cirkelen. Prachtige beesten en groot ook.
van alle spullen op je werktafel. Hé er staat ook nog een model.Overzicht
van alle spullen op je werktafel. Hé er staat ook nog een model.