bouwverslag prototype Zwarte Zee III in oorlogskleed

grijs hoor, ziet er leuk uit bij de anderen!!!

tevens een prachtig schip geworden :worship: maaare, krijgt ze nog een naam of blijft ze zo?

maaare, krijgt ze nog een naam of blijft ze zo?

Beetje bij de les blijven Melvin. Paul heeft het regelmatig over de Mark, en dat staat er nog op ook:

IMG_2042_zpsa1d88fda.jpg

Groet,

Ad

Hallo allen,

Bedankt voor zover voor alle reactie aangaande de kleur/tint voor het volgende schip. Tot dus ver heeft grijs door overhand. Zelf heb ik al besloten dat wit afvalt. Te puur en te netjes...

Groeten Paul

Hallo allen,

Een tijdje niets gedaan aan de Mark dus werd het tijd dat er weer wat op komt te staan. Wat beslag voor het brugdeel gemaakt zoals kompaspalen, telegrafen, stuurstanden en natuurlijk een scheepsklok.

xy8z.jpg

x7cq.jpg

wicp.jpg

De stuurstand voor de achterzijde...

xej5.jpg

kxgb.jpg

Ook nog een strijdleus op het nest gemaakt...

u6bn.jpg

Groeten Paul

Hallo Fer,

Uuhhm, het hele schip is fictief. Nooit gebouwd geweest alleen bouwplannen bestonden. De strijdkreet werd wel eens gezet op neuzen van vliegtuigen met Hollandse vliegers erin. Leek mij een origineel idee om het op het schip te zetten.

Hoe is het verder met je? Nog aan het bouwen? Kom je nog naar de vaaravond van de club volgende week?

Groeten Paul

Hallo allen,

Gisteren de laatste hand gelegd aan de Mark. De zakken voor het opvangen van de patroonhulzen onder de Oerlikons gemaakt en de laatste tuien van de zaling in de voor mast naar het dek toe. Ook de verlichting in en op de opbouw is gereed. (Foto's in het donker volgen nog)

De eind foto's...

ds4k.jpg

15lb.jpg

jwn3.jpg

wmjr.jpg

5a1u.jpg

hs3v.jpg

4gf2.jpg

1a4s.jpg

qtj4.jpg

2dwm.jpg

k69l.jpg

x9by.jpg

Groeten Paul

Hallo Paul,

Al eerder heb ik je werk geprezen! Het ziet er schitterend uit hoor.
Wat is je volgende project? Ik kijk er naar uit!

Dennis

Back