Bouwverslag: Schumacher Mission 2 Carbon

Pasqual, ik heb zelf ook de inner-stickers van Orion, en ze bevallen mij goed...
Het is alleen lastig om ze helemaal "lucht-vrij" te maken, ik heb dit gedaan met een geo-driehoek.
Succes

Groet Robo

heey ik heb zelf in mijn nemesis kap ook die innerstickers en ziet er goed uit alleen zoals robo als zegt lastig om de lucht er helemaal uit te halen :wink:

Ziet er fantstisch uit. Ik dacht dat mijn Mini Cooper al ingewikkeld was om te maken maar dit model slaat in mijn ogen werkelijk alles. Misschien ga ik binnenkort ook maar eens racer maken.

Leuk om te lezen en ik blijf het volgen.

Groeten van Waanders

voor de innerstickers kan je het beste met een ( oud ) bank pasje eroverheen vrijven, eerst natuurlijk het plak vlak van de stikker nat maken met water aangemaakt met een klein beetje zeep, dan kan je de stikker nog schuiven naar wens, vervolgens met het bank pasje hem "vaststrijken" en dan zal het lucht eronder vanzelf eronderuit gestreken worden

Idd ziet er erg mooie en leuk uit.
IK vindt de mission 2 persoonlijk wat mooier dan de mission 1.
Voornamelijk ook door het meer paarse wat in de auto is verwerkt.Ik houdt dit topic de komende tijd in de gaten! :wink:
Nogmaals een mooie auto :)

Pasqual, ik kan niet anders zeggen dat ik het een prachtig mooie auto vind. Ik ken de auto verder niet en weet niet hoe ie rijd tov de andere top auto's maar dat zal wel goed zitten denk ik gezien het merk. Erg leuk om zo een bouwverslag te volgen. Ik ben benieuwd naar de laatste stappen van o.a. het spuiten en de electronica (toch ook wel weer met foto's he?).

Groet Stefan

Is wel de bedoeling dat er van dat gedeelte ook foto's komen ik wil toch aan het einde een mooie foto hebben dat ie gereden heeft op het circuit in gouda :)

De vraag is alleen hoe het gaat met de kap en met de geldboom in de tuin.

Zo heb me super motor binnen :D Ik denk dat ie met deze wel hard zal gaan.

38.jpg

Ik snap het ook niet maar mischien bedoelt ie super "stock" motor of is het wel een geheim wapen???????????????? 8O Pasqual geef eens toelichting?

Ik heb geen Team Orion Element genomen maar de motor die op het chassis is gemonteerd zie foto. Met deze zal die erg hard gaan ;)

Whahah, ow ow... nu moet ik echt oppassen, deze motor is zo snel ( zal ik ff een sleepkabeltje aan me auto maken :wink: )

Groet Robo

ik zou hem chromeren die motor 8)

nene eruitvijzen , vastnemen, raam open zetten en zo ver als je kan naar buiten gooien. dan de deur opendoen, naar buiten gaan, deur weer toe. Deur auto open, instappen, deur weer toe. Naar winkel rijden,deur open, uitstappen deur toe, deftige motor kopen, en alles in omgekeerde volgorde om terug thuis te geraken.

Misschien in het wel een stock huls met een v2 6x1 anker erin. :wink:

dat doen wel meer mensen...........zeggen dat ze met een bepaalde motor rijden en vervolgens nog even laten testen hoe goed ie wel niet is :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

om er vervolgens achter te komen dat ie niet helemaal legaal was......

2 opmerkingen:

@pasqual leuk zo een smiley in je berichtje :roll:

@ aan allen: met zo een motor kun je nog steeds hele leuke races rijden. Vooral als ieder met zo een motor moet rijden en er niet aan mag knoeien.

Afgelopen zondag op de baan van Hirundo gereden ( Lage Zwaluwe ) en daar kun je met die motor ook 24 ronden rijden.

Ik ben wel een beetje de kluts kwijt moet ik zeggen..... :roll:

Frans Heinsbroek zei:
dat doen wel meer mensen...........zeggen dat ze met een bepaalde motor rijden en vervolgens nog even laten testen hoe goed ie wel niet is :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

om er vervolgens achter te komen dat ie niet helemaal legaal was......

Ik weet van niks :oops: :oops:

Tja, sorry jongens had totaal me dag niet :oops: :oops:

Groet Robo

ach jah robo jij deed toch al niet seriues meer mee dus ik vond het niet zo erg.

Back