Ergens een Seagull AT6 op de kop getikt, een geschikte eerste warbird.
Hij is uitgevoerd met mechanische retracts, dus kan ik goed oefenen en wellicht ook merken hoe voorzichtig je warbirds met retracts aan de grond moet zetten enfin een paar foto's:
de doos:
eerste indruk, aardig gecovered! flinke cowl, EP ombouw set erbij geleverd.
De kale cockpit heeft nog wel wat bekleding nodig..
maar gelukkig hebben ze er wel wat bij geleverd:
zouden het tweelingbroers zijn?
Aandrijving ook al gekocht, een 13cc 4 takt.
Van het merk PH, is Planet Hobby=Lindinger=Magnum=ASP=SC=...
uitgerust met op dit moment een 13*6 APC prop.. de 13cc zal denk ik vrij fors zijn, maar als het motortje goed loopt, dan kan deze ooit nog in een andere kist.
Romp van binnen:
servo tray kan eruit, mooi!
linkse brandstoftank schot is los, wat goed is want bijgeleverde tank lijkt me nog minder dan een 200cc.. kan ik het plaatje eruit halen en gat groter maken.
De bandjes zijn niet pieterpeuterig, 65mm * 23mm. Bandjes zijn van stug foam, maar niet keihard plastic van kavan bijv. as diameter is 5 mm. zoek nog wel alternatieve bandjes
wordt vervolgd.
Hij is uitgevoerd met mechanische retracts, dus kan ik goed oefenen en wellicht ook merken hoe voorzichtig je warbirds met retracts aan de grond moet zetten enfin een paar foto's:
de doos:
eerste indruk, aardig gecovered! flinke cowl, EP ombouw set erbij geleverd.

De kale cockpit heeft nog wel wat bekleding nodig..

maar gelukkig hebben ze er wel wat bij geleverd:

zouden het tweelingbroers zijn?
Aandrijving ook al gekocht, een 13cc 4 takt.

Van het merk PH, is Planet Hobby=Lindinger=Magnum=ASP=SC=...

uitgerust met op dit moment een 13*6 APC prop.. de 13cc zal denk ik vrij fors zijn, maar als het motortje goed loopt, dan kan deze ooit nog in een andere kist.
Romp van binnen:
servo tray kan eruit, mooi!
linkse brandstoftank schot is los, wat goed is want bijgeleverde tank lijkt me nog minder dan een 200cc.. kan ik het plaatje eruit halen en gat groter maken.

De bandjes zijn niet pieterpeuterig, 65mm * 23mm. Bandjes zijn van stug foam, maar niet keihard plastic van kavan bijv. as diameter is 5 mm. zoek nog wel alternatieve bandjes

wordt vervolgd.