M
marky33
Guest
Dag iedereen!!
Ik ben sins kort in het bezit gekomen van de smit nederland , schaal 1:50
Maar niet zomaar 1, Ik dacht ik bestel er gelijk 2
dus ik wilde hier graag me verslag bij gaan houden. Aangezien ik dit jaar met me school examen zit heb ik niet altijd de tijd om verder te gaan
Maar ik ga er wel tijd voor maken. De rest van de scheepjes moeten maar even wachten
Hier de eerste foto's zoals ik ze binnen kreeg via de post.
Ik heb ook de tekening in schaal 1:50 en heb daarvan alles uitgeknipt ( Onderdeeltjes)
Ik wil alles uit abs gaan doen , omdat ik met me andere schepen merk dat hout wel krom gaat trekken ( met water enzo )
Ook heb ik inmidels de dekken ( Uit getekent en gezaagd
uit vliegtuig triplex 2mm dit heb ik wel uit hout gedaan
De dekken zijn naar me zin tot nu toe, Ze gaan past vast als ik me tunnels en me schroef assen + roeren erin heb zitten
Ik heb 2 schroefassen binnen, De andere komen deze week
En me motoren worden speed 400 ( Zijn onderweg )
Hier nog foto's van het verschil ( Ik heb zelf een smit nederland 1:33 en een smit duitsland 1:33 ) Hier het verschil
Dit was het weer even, Ik hou julie op de hoogte!
M.v.g
Mark
Ik ben sins kort in het bezit gekomen van de smit nederland , schaal 1:50
Maar niet zomaar 1, Ik dacht ik bestel er gelijk 2
dus ik wilde hier graag me verslag bij gaan houden. Aangezien ik dit jaar met me school examen zit heb ik niet altijd de tijd om verder te gaan
Maar ik ga er wel tijd voor maken. De rest van de scheepjes moeten maar even wachten
Hier de eerste foto's zoals ik ze binnen kreeg via de post.

Ik heb ook de tekening in schaal 1:50 en heb daarvan alles uitgeknipt ( Onderdeeltjes)
Ik wil alles uit abs gaan doen , omdat ik met me andere schepen merk dat hout wel krom gaat trekken ( met water enzo )

Ook heb ik inmidels de dekken ( Uit getekent en gezaagd
uit vliegtuig triplex 2mm dit heb ik wel uit hout gedaan

De dekken zijn naar me zin tot nu toe, Ze gaan past vast als ik me tunnels en me schroef assen + roeren erin heb zitten

Ik heb 2 schroefassen binnen, De andere komen deze week
En me motoren worden speed 400 ( Zijn onderweg )

Hier nog foto's van het verschil ( Ik heb zelf een smit nederland 1:33 en een smit duitsland 1:33 ) Hier het verschil

Dit was het weer even, Ik hou julie op de hoogte!
M.v.g
Mark