Men kan zich afvragen in hoeverre iets afgekeken kan zijn van een andere producent.
Ik begrijp wat je bedoeld, maar als je kijkt naar de BB tekening en die van lecturama...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Men kan zich afvragen in hoeverre iets afgekeken kan zijn van een andere producent.
Die 'inkeping' zorgt voor minder weerstand tijdens het varen.Edit: ik zag dit in een ander bouwverslag van de SR, wat is de bedoeling van die "inkeping", en is er iemand die dit gedaan heeft in zijn SR?
Bekijk bijlage 613271
Je zal verbaasd zijn hoe populair Lego bij de scheepsbouwers is. altijd een perfect rechte hoek.En "mijn" makkelijke oplossing, anderen zullen dit ook wel gebruiken:
Dat ik dat vergeten benJe zal verbaasd zijn hoe populair Lego bij de scheepsbouwers is. altijd een perfect rechte hoek.
Daarbij ben ik een idee tegengekomen om een brandstofpompje te gebruiken. Zelf zit ik te denken aan een ruitensproeierpomp
Als je het simpelste wil, dan plaats je gewoon de kleinste boegschroef van Raboesch.Nooit opgeven. Ja, ik ben koppig, maar ik zoek wel altijd de simpelste oplossing.
Dat bevalt me wel, omdat je ook met een pomp propellers wil voor het zicht, die je ook weer moet monteren op de een of andere manier.Als je het simpelste wil, dan plaats je gewoon de kleinste boegschroef van Raboesch.
Ik hoop dat je pintje 25 cl is, anders mag je er wel heel veel drinken voor je niet meer mag rijden.Een pintje van 25ml gaat er in 5 seconden in, maar dat zegt natuurlijk niets.