De Panzerkampfwagen VI Ausf. B. beter bekend als Königstiger, heeft een grote rol gespeeld tijdes het Ardennen offensief.
Voor dit project wil ik de 204 gaan bouwen, zie hieronder de link van een leuk verslag:
204's Journey
Daar er weinig goede kleuren foto's zijn van de 204, vul ik de rest aan met m'n fantasie...
Enkele foto's!
De doos,
Mooie box art,
Een kleine indruk van de inhoud,
Ter vergelijking de Henschel koepel schaal 1/35 naast 1/16,
De eerste stappen zijn inmiddels gezet!
Op dit moment wacht ik nog op enkele upgrades voordat ik verder kan met het onderstel.
Tot die tijd ben ik aan de slag gegaan met wat detail werk,'
Links op de foto de bewerkte, en rechts de onbewerkte. Zoek de verschillen....!
Daarna aan de slag gegaan met de achterzijde. Enkele onderdelen zijn in elkaar gezet en daar moet ook nog het eea aan gebeuren qua details.
Wanneer het onderstel in de primer zet, ga ik de wanden voorzien van lasnaden voor een realistischer geheel.
Voor nu, even wachten op de upgrades en dan volgt uiteraard weer een update van mijn Panzerkampfwagen VI Ausf. B 204!
Voor dit project wil ik de 204 gaan bouwen, zie hieronder de link van een leuk verslag:
204's Journey
Daar er weinig goede kleuren foto's zijn van de 204, vul ik de rest aan met m'n fantasie...

Enkele foto's!
De doos,

Mooie box art,

Een kleine indruk van de inhoud,

Ter vergelijking de Henschel koepel schaal 1/35 naast 1/16,

De eerste stappen zijn inmiddels gezet!
Op dit moment wacht ik nog op enkele upgrades voordat ik verder kan met het onderstel.
Tot die tijd ben ik aan de slag gegaan met wat detail werk,'

Links op de foto de bewerkte, en rechts de onbewerkte. Zoek de verschillen....!

Daarna aan de slag gegaan met de achterzijde. Enkele onderdelen zijn in elkaar gezet en daar moet ook nog het eea aan gebeuren qua details.

Wanneer het onderstel in de primer zet, ga ik de wanden voorzien van lasnaden voor een realistischer geheel.
Voor nu, even wachten op de upgrades en dan volgt uiteraard weer een update van mijn Panzerkampfwagen VI Ausf. B 204!