Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is dat chrome speciaal voor lexaan body's??
Ik ben benieuwd hoe dat snijden is afgelopen. Ik heb het ooit op dezelfde manier gedaan met een scalpel. Leek alleen kleine krasjes te zien, na het spuiten zie je daar natuurlijk niks meer van, maar....na de eerste crash met een andere auto die me achterin reed scheurde de body op die plek waar gesneden is, namelijk het lexaan is flitterdun en de Tamiya body's zijn wat harder toch scheuren ze dan erg snel.
En ja ben erg nieuwsgierig naar de chromesprayuppydogeyes:.
Hier was ik dus al bang voor, ik heb ook ooit een spuitbus chrome gehad en op lexaan gespoten, en dit wilde uberhaubt niet drogen op één of andere manier.
In het verleden had PKracing chrome spuitbussen voor lexaan maar dit is toen ook uit de handel gehaald omdat het toch niet voldoet aan wat het zou moeten doen, jammer man. Ga je het nu van de buitenkant met zilver spuiten??
misschien volgende keer zilver gebruiken ipv chroom? en dan de zilveren delen afplakken omdat zilver ook werkt als backing. dus eerst blauw en dan zilver erachter