Thnx voor de complimenten!
Wat antwoorden...
De lange draden van de unisens, heb ik omdat ik deze module wil testen,in meer dan enkel de tbs. Dus vandaar dat ik de draden gepakt heb van het officiele punt van het frame, ipv , veel dichterbij de linker voorkant van regelaar aansluiting.
Nu kan hij er weer zo tussen weg. Als het ding goed bevalt dan komt er een 2e en kan deze blijven zitten en dan gaan de xt60 stekkers eraf en word hij defenitief gesoldeerd.
De "permanente" osd aansluiting
Der valt nog veel in te stellen, en eerst wou ik hem achter de cam hebben, echter met mijn vingertjes ging dat te lastig. Gezien ik nog niet op zoek ben gegaan naar de uiteindelijke "perfecte" fpv instellingen vermoed dat ik nog veel ga proberen en rommelen me tde instellingen. Dus dan is dit wel heeeeel erg makkelijk. Als ik de "perfecte instellngen" heb, zet ik ze hier wel neer en koppel de boel natuurlijk af.
Als er mensen zijn welke een goede setup hebben (net als van YouTube filmpje)van de 69cam van tbs dan houd ik me aanbevolen!
De GPs plaatsing
De cam kan storen op de gps. Bekend verhaal. Dus dat geloof ik wel, Hoef dat niet te gaan testen, Dus gps zo ver mogelijk weg van de cam. De ontvanger stoort gps niet, en heeft geen invloed op elkaar. (iig met de testen van de JAF en de f330) Mocht het wel zo zijn dan is de gps heel gauw verplaatst. Mijn eerste idee was zelf om de gps plat op de plaat te monteren, dus niet eens op een voetje. Maar heb het eerst zo maar gedaan, Gaf me een iets beter gevoel.
Welke cam heb je?
Ik heb de sony super had 600 lijns cam met osd. Deze wordt aangeraden door diverse mensen. Mensen met bewezen kennis, dus hoef hier niet eigenwijs te gaan doen, die raad volg ik gewoon klakkenloos op
Maiden al achter de rug?:
Nee, de build is klaar, moet nog ingesteld worden en dan de maiden. Dit word gefilmd en gepost zodra dit heeft plaats gevonden.
Levert TBS direct vanuit duitsland?
Yep. Dat doen ze... Ook vanuit oostenrijk (blijkbaar), echter bij mij en een aantal kenissen, allemaal uit duitsland.