Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
159,95 voor een nieuwe mx-12, is dat een beetje marktcomforme prijs?
Hangt er vanaf voor wat, Zender appart(met accu),zender+ontvanger,zender met...159,95 voor een nieuwe mx-12, is dat een beetje marktcomforme prijs?
Hangt er vanaf voor wat, Zender appart(met accu),zender+ontvanger,zender met...
Nieuw kun je de zender apart(wel met accu) kopen voor +/-99 euro.(de synthesized versie is 139 euro)
Zender + ontvanger + kristallen + accu voor zender en batterij houder voor ontvanger kost 129 euro
Ik weet niet waar je die MX-12 gevonden hebt, maar ik vind hem duur
grts
niels
Ik sta voor alles keuzes open, is de spectrum echt een serieuze kanidaat naast de mx-12?Als je toch nog moet sparen zou je ook een Spectrum DX6i kunnen overwegen. Die kost inclusief een ontvanger rond de 170 euro bij Nederlandse winkels. Heeft dezelfde mogelijkheden en aantal kanalen als een MX-12 maar is op de 2,4 gHz.
Sorry, had je vraag niet gezien...Bij welke winkel is dat? Ik vond een winkel via marktplaats
Bestaat die dan ?je kan ook voor de mx-12 2,4 ghz gaan
Kan je hier eens een foto of filmpje van plaatsen ? Je kan proberen het tape warm te stoken, en dan los te halen. Heb je je controlhorn wel boven de naad van het roer staan ? Om hier goed over te kunnen oordelen heb ik eigenlijk wat meer info nodig ...Het richtingsroer gaat 1 kant op prima maar de andere kant op duwd de connector de tape "krom" zegmaar waardoor de uitslag de andere kant op veel kleiner is. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Edit: De (mini) servo's zitten nu in het achterste deel van de romp, zou het bv een mogelijkheid zijn de servo's vrijwel direct de roeren aan laten sturen door ze in een uitsparing te plaatsen? Wordt dat vaker gedaan?
Hoi, ik dacht laat ik even reageren want er staan nog twee vragen open. De rest Ouweh....t maar even lekker door over de zenders
Kan je hier eens een foto of filmpje van plaatsen ? Je kan proberen het tape warm te stoken, en dan los te halen. Heb je je controlhorn wel boven de naad van het roer staan ? Om hier goed over te kunnen oordelen heb ik eigenlijk wat meer info nodig ...
Je bedoelt dat de servo's in de tweede cocokpit zitten ? Dat is op zich prima hoor, ik zou ze niet helemaal acherin de staart monteren, want dat heeft behoorlijke gevolgen voor het zwaartepunt. De servo's wegen weliswaar niet zoveel, maar door de lengte van de romp gaan ze wel heel zwaar meetellen ! Kracht van de arm weet je nog .... en dat wil je niet
Succes !
Menno