Bouwverslag Trex 600 Pro EFL (Maiden)

Discussie in 'bouwverslagen' gestart door court99, 2 jul 2011.

  1. court99

    court99

    Lid geworden:
    6 mrt 2011
    Berichten:
    216
    Locatie:
    Belgique, Limburg
    Zo, gisteren kreeg ik een mailtje dat ik mijn nieuwe 600 kon gaan ophalen.
    Dat hebben we vandaag dan ook maar zo snel mogelijk gedaan:p
    ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de losse kit aan te schaffen met een zelf samengestelde setup, de complete EFL liet nog even op zich wachten...

    ik heb gekozen voor de volgende setup.
    -trex 600 EFL pro kit
    -beast x
    -kontronik 80 hv
    -savox servo voor de swash en tailservo(was niet op stock, komt vrijdag)
    -edge 603 fbl rotorblades
    -600mx motor, origineel in de kit

    Als er tips zijn om de kontronik esc in te stellen hoor ik het graag, want ik heb verder geen ervaring met kontronik, ik zou graag de bec gebruiken en de governormode, ik heb progcard 2 ook aangeschaft van kontronik. Volgens de verkoper moet het hier mee lukken. Ik zou hem ook graag aan de pc hangen maar weet voorlopig nog niet hoe?

    fotootje

    [​IMG]

    alles even open gemaakt en dan aan de slag
    mijn eerste indruk is goed bevallen, ziet er zo in de plastic al goed uit, ik vind de canopy er mooi uitzien in het echt

    [​IMG]

    en nu aan de slag, ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2011
  2. court99

    court99

    Lid geworden:
    6 mrt 2011
    Berichten:
    216
    Locatie:
    Belgique, Limburg
    de kop al even uit elkaar gehaald om te controleren op locktite,
    en moet zeggen ik heb geen maandagmorgen rotorkop, lol
    hij is al goed ingevet geweest en alle schroefjes zijn voorzien van locktite, maar je weet maar nooit he

    [​IMG]
     
  3. court99

    court99

    Lid geworden:
    6 mrt 2011
    Berichten:
    216
    Locatie:
    Belgique, Limburg
    juist even bezoek gehad ...

    wat bizar er zit een hoofdas in van een 550, het zal zo wel moeten vermoed ik zo.