Hallo allemaal,
Aangezien het bijna vakantie is begin ik met een nieuw vliegtuig.
Ik was eerst van plan om weer een vliegende vleugel te maken, maar toen ik het middenstuk van de vleugel tussen de 2 vleugels legde om hem op maat te snijden dacht ik toch om misschien een groter vliegtuig te maken met 2 motor's.
de vleugle is bijna af, ik moet de hele vleugel nog schuren en dan is die af en kan ik aan de romp beginnen
Ik ben nog niet zeker of het een twin- of single boom wordt. Mijn keuze gaat toch meer naar een single boom denk ik.
Welke motor's ik neem weet ik nog niet, er is namelijk zo veel keuze. De regelaars kan ik dan ook nog niet nemen omdat die bij de motor moet passen natuurlijk.
hier zijn een paar motor's wat misschien wel zouden kunnen:
1) Turnigy D3542/4 1450KV Brushless Outrunner Motor (EU Warehouse)
2) hexTronik DT700 Brushless Outrunner 700kv (EU Warehouse)
3) Turnigy D3542/6 1000KV Brushless Outrunner Motor (EU Warehouse)
4) Turnigy Multistar 3525-650Kv 14Pole Multi-Rotor Outrunner (EU Warehouse)
Het worden wel 2 motor's dus ik denk dat die wel sterk genoeg gaan zijn.
Servo's worden waarschijnlijk de Corona DS238MG Digital Metal Gear Servo 4.6kg/ 22g/ 0.14sec (EU Warehouse)
Voor de vliegtijd zou ik toch graag een dikke 10 minuten willen halen door gewoon rondjes te vliegen.
Aangezien het bijna vakantie is begin ik met een nieuw vliegtuig.
Ik was eerst van plan om weer een vliegende vleugel te maken, maar toen ik het middenstuk van de vleugel tussen de 2 vleugels legde om hem op maat te snijden dacht ik toch om misschien een groter vliegtuig te maken met 2 motor's.
de vleugle is bijna af, ik moet de hele vleugel nog schuren en dan is die af en kan ik aan de romp beginnen

Ik ben nog niet zeker of het een twin- of single boom wordt. Mijn keuze gaat toch meer naar een single boom denk ik.
Welke motor's ik neem weet ik nog niet, er is namelijk zo veel keuze. De regelaars kan ik dan ook nog niet nemen omdat die bij de motor moet passen natuurlijk.
hier zijn een paar motor's wat misschien wel zouden kunnen:
1) Turnigy D3542/4 1450KV Brushless Outrunner Motor (EU Warehouse)
2) hexTronik DT700 Brushless Outrunner 700kv (EU Warehouse)
3) Turnigy D3542/6 1000KV Brushless Outrunner Motor (EU Warehouse)
4) Turnigy Multistar 3525-650Kv 14Pole Multi-Rotor Outrunner (EU Warehouse)
Het worden wel 2 motor's dus ik denk dat die wel sterk genoeg gaan zijn.
Servo's worden waarschijnlijk de Corona DS238MG Digital Metal Gear Servo 4.6kg/ 22g/ 0.14sec (EU Warehouse)
Voor de vliegtijd zou ik toch graag een dikke 10 minuten willen halen door gewoon rondjes te vliegen.