@ CC
ik ga er wel voor maar niet alles zal zo gedetaileerd worden hoor daarvoor ben ik ooit verkeerd begonnen maar misschien kan ik in de loop van de tijd nog een aantal dingen recht breien
@ Andre,
Ik denk dat ik dat niet ga redden hoor om de ruitenwissers op deze schaal werkend te krijgen, het is een horizontale beweging van zeg 2 cm. Bij ruitenwissers die een cirkel beweging maken kan het mechaniek denk ik wel eenvoudiger en ook uitvoerbaar zijn, maar ja daar ben ik de instrumentmaker niet voor ben ook maar een "vonkentrekker" die een beetje prutst in de kantlijn van de werktuigbouw
Ik ben inmiddels begonnen aan het stuurhuis, ik probeer deze voor zover mogelijk op te bouwen op en klein bouwplankje waar ik hem grotendeels inelkaar lijm en bewerk en als laatste zal hij met een paar andere zij wanden uiteindelijk op de boven bouw terecht komen.
Dit heeft ook nog als bij komend voordeel dat ik straks nog de ruimte heb om de verschansing te gaan monteren zonder dat het stuurhuis daar voor in de weg zit.
:!: Overigens kan iemand mij zeggen of er aan de binnen zijde van de verschansing voor het stuurhuis nog iets zit van steunen of leiding werk :?: dit is nergens zicht baar op foto's of op tekeningen die ik heb
Tevens eens zien of het mogelijk is om het dak afneembaar te maken, maar dat zal nog wel wat voeten in aarde hebben omdat ook de aandrijf stangetjes van de radar er door heen gaan lopen.
Ook hier de ruitenwisser geplaatst het slingerraam komt later als de ruiten gemonteerd zijn
Wordt vervolgd...
Gr Martin