Bouwverslag van een zeemeeuw(gemotoriseerd)

Je snapt het :-) Het is een beetje lastig uit te leggen als je het niet ziet. Blij dat het toch gelukt is.....

Ja, maar veel mensen realiseren zich dat niet en denken dat een V-staart richting verandert zoals ailerons dat doen. En dat klopt dus niet.

Wat PBtjes verstuurd, eens kijken of nog ergens een bouwtekening te vinden is :) lijkt me wat slanker en misschien wat groter best een leuke. Ik heb nog wat zwart depron liggen..

Deal :D

Eerst eens kijken of ik een printer zo gek kan krijgen de plannen op een leuk formaat uit te printen voor een leuke prijs. De laatste aan wie ik een A3 printje vroeg wilde daar 8 euro voor hebben.. En dat was maar een simpele tekening. Mafkees.

Iemand een goede (online) printservice die pdf files op A3 kan printen voor weinig?

nee maar dit was even omdat ik volgende week een vliegtuig binnen krijg de v trainer dan kan ik even oevenen met een v staart

voor een goed ontworpen vliegtuig heeft er altijd iemand zijn best gedaan om het vliegtuig door te ontwikkelen dus lijkt het me ook wel logisch als iemand daar geld voor wil ;-)

verder een v staart vliegt niet heel anders als een gewone staart dus dat is niet echt een probleem. veel plezier met je v-trainer!

Back