Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ps: En iemand die bijna 8 jaar god hier is geweest en zo bekend is in het gehele universum vanwege de duizenden bouwverslagen zal wel tegen een stootje kunnen zekers![]()
is toch apart dat ie het weer voor mekaar krijgt 'Naza zonder V-sen' (minder gewicht dus)
voor Naza-vliegers met mini's een MUST !!!!!
Niet dat alleen, maar zeker ook de oplossing om toch een laptop aan te sluiten zonder de mini USB.
Daar is/was nog niemand op gekomen.
Noem het dan geen fpv beelden want dan denkt iedereen dat je fpv vliegt en idd voor "fvp beeld" ziet het er idd uit dat je geen reet kan vliegen haha.
Noem het dan gewoon onboard beelden ofzo dan heb je tenminste nog de illusie dat je kan vliegen![]()
Kan wel tegen stootje hoor....Meh metalen Danny.......het was nochtans geen kritiek maar wel een tipje hoor dat ik gaf.
FF terug opnieuw lezen maar dan op limburger tempo(![]()
) want nu heb je het te snel gelezen en denk je dat we gewoon emiel afzeiken.
Ps: En iemand die bijna 8 jaar god hier is geweest en zo bekend is in het gehele universum vanwege de duizenden bouwverslagen zal wel tegen een stootje kunnen zekers![]()
Als mod heb ik wel geleerd, je doet het nooit goedSnap die rotopmerkingen niet over de kunsten en fpv stijl van iemand die zijn best doet om iedereen te helpen...
Get a life en have fun![]()
Emiel doet goede dingen op het forum. Maar nu doe je het overkomen alsof hij de credits heeft. Een naza zonder vsen heeft hij van Aldert. De usb aansluiting heeft hij van tadango wat hij ook in zijn verslag heeft vermeld. Dit alles is al veel eerder geplaatst door tadango hier op het modelbouwforum, ik heb het al veel eerder gelezen. Volgens mij kennen die heren elkaar goed, en wordt er veel gepionierd vooral door tadango.
Emiel heeft er heel mooi een filmpje van gemaakt, daar doet hij veel moeite voor.
Ja, we (mede modelbouwer en ik) hadden het er laats een keer over...(wbt de v-sen unit) Dat de naza op zich nog niet zo zwaar was voor een mini, maar die V-sen module wel...Na wat samen filosofern waren we der heel erg snel uit uit dat het gewoon moest kunnen..
Snip.....
Voor het instellen hoef je niet de X3 kabel aan te sluiten maar enkel de LED. Ik gebruik voor de voeding van de v-sen een contra stekker voor mijn VTX.
Update 10-03-2014: (credits aan Tadanago)
Nu ook gemakkelijk instellen dmv de Assistent software, zonder de V-sen unit.
Dus ik steek hier niets onder stoelen of banken, of pretendeer dat het van mezelf afkomstig is. Hier sla je de plak gewoon mis. Credits zijn hier gewoon gegeven. Zoals het hoort.
Klopt, dat was nog steeds de echte en eerste keer,,,,Hierna niet meer fpv gevlogen... Ik heb geprobeerd alleen met de mini te vliegen puur op scherm, maar daar ben ik nog niet klaar voor!natuurlijk ieder zijn Mening en ieder zijn FC en Vliegstyle
Kritiek is goed ..,maar deze commentaren vindt ik gewoon afzeikerig
Emil heeft pas 1x FPV gevlogen met de Phantom 'zover ik weet'
en dat ging reuze goed (was er bij als Spotter)
wil weleens jullie VIDS zien "My FIRST FPV"![]()
Allereerst weer een keurige bouw, ziet er weer mooi uit, petje af.
Emil, een paar vraagjes. Waar heb je dat frame vandaan? En wat bedoel je in je post #2 met ppm trein enz.
Ikzelf vlieg nog met een mx-12 op 35Mhz ivm fpv en omdat deze zender me prima bevalt. Is wat jij doet dat ook mogelijk op? Ik zie steeds vaker ingebouwde ontvangers en dingen met ppm ........ Wat bedoel en doe je hier nu precies mee want dat is me totaal niet duidelijk.
Alvast bedankt.
Ervaring is direct proportioneel aan de hoeveelheid geruïneerde spullen