Ha!
Bij nader inzien... (mijner zijde
) heb ik niet lang geleden een fototje gekregen van Ben Koperdraad, Mantra op het forum, van dit koel "gat"
Hierop kunnen we inderdaad zien dat de uitstroom van onder de romp gezien alleen het ronde gat is.
Maar van binnen uit de romp zie je dat de (rechthoekige) uitstroom van de motor hierop aansluit, beide koelcicuits gaan ahw door de ronde tunnel naar buiten.
Bij de benzine Jetrange zit alleen het rechthoekige gat, ik moet dus het een en ander gaan aanpassen want de lucht in de romp wordt in mijn geval niet weg gezogen.
En omdat het hele uitlaat systeem in de romp zit wordt het daar gewoon TE warm.
Vandaar dat ik deze manier van koelen ook moet gaan aanpassen
Grt,
Eric.
Bij nader inzien... (mijner zijde

Hierop kunnen we inderdaad zien dat de uitstroom van onder de romp gezien alleen het ronde gat is.
Maar van binnen uit de romp zie je dat de (rechthoekige) uitstroom van de motor hierop aansluit, beide koelcicuits gaan ahw door de ronde tunnel naar buiten.

Bij de benzine Jetrange zit alleen het rechthoekige gat, ik moet dus het een en ander gaan aanpassen want de lucht in de romp wordt in mijn geval niet weg gezogen.
En omdat het hele uitlaat systeem in de romp zit wordt het daar gewoon TE warm.
Vandaar dat ik deze manier van koelen ook moet gaan aanpassen

Grt,
Eric.